خبرگزاری کار ایران

با منچسترسیتی بازی داریم، بهترین تیم دنیا

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۳۵۴

مائوریتسیو ساری حاضر نشد بگوید ناپولی مدعی قهرمانی ایتالیاست. او گفت که منچسترسیتی، رقیب آنها در لیگ قهرمانان هم بهترین تیم حال حاضر دنیا به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، ناپولی توانست با پیروزی3  بر یک مقابل ساسولو در صدر جدول بماند. البته ساسولو دو بار توپ را به تیر دروازه آنها زد.

ساری که از سرماخوردگی رنج می‌برد، تنها در نشست خبری حضور یافت و با خبرنگاران تلویزیونی صحبت نکرد. از او پرسیدند که آیا اعتقاد دارد تیمش قهرمان می‌شود و او پاسخ داد: «تنها چیزی که باید به آن ایمان داشته باشیم بازی چهارشنبه مقابل منچسترسیتی است. می‌دانیم که خیلی سخت خواهد بود اما ذهن‌ ما تنها باید به این بازی معطوف باشد. فصل تازه شروع شده است. تیم ما وضعیت خوبی دارد و آمار ما هم خوب است. ما در گردش توپ کیفیت و سرعت خوبی داریم اما باید ببینیم اوضاع تیم چطور پیش خواهد رفت. ما سه، چهار بازیکن را در دو بازی اخیر تغییر داده‌ایم و تلاش می‌کنیم بازیکنان هر زمان که ممکن باشد، استراحت کنند.»

دریس مرتنس گفته بود ناپولی باید به قهرمانی ایمان داشته باشد اما ساری می‌گوید: «شما نمی‌دانید من در رختکن چه می‌گویم. زمانی که به پرسش‌های رسانه‌ها جواب می‌دهم، با شما صحبت نمی‌کنم، بلکه سیگنالی برای تیم می‌فرستم. زمانی که تیم ما در میدان حاکم است، تنبل می‌شود؛ تیم ما در بازی با ساسولو گل خورد. حاکمیت مطلق باعث می‌شود حس خطرمان را از دست بدهیم و باید روی این زمینه کار کنیم. مقابل جنوا هم همینطور شد.»

اوضاع صدر جدول بسیار فشرده است و ناپولی و اینتر تاکنون شکست نخورده‌اند. لاتزیو و یوونتوس هم تنها یک باخت دارند. ساری گفت: «فکر نمی‌کنم تیم‌های صدر جدول، از جمله ما، تا انتهای فصل این ضرباهنگ را حفظ کنند. به نظر می‌رسد تیمی که بالای 90 امتیاز بگیرد فاتح اسکودتو خواهد شد.» او درباره لیگ قهرمانان هم گفت: «این مهم‌ترین رقابت باشگاهی دنیاست و بودن در آن باعث افتخار است. ما باید مشتاق چالش‌های پیش رو باشیم و حالا با منچسترسیتی بازی داریم که بهترین تیم حال حاضر دنیاست.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز