خبرگزاری کار ایران

اسامی عجیب در فهرست جدید کی‌روش؛

چجوری تو ملی‌پوش شدی؟ (نگاهی به فهرست پر سر و صدای تیم ملی)

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۳۸۱

سرمربی تیم ملی کشورمان در فهرست خود نام نفراتی را قرار داده که عملکرد خوبی در چند وقت اخیر ‌نداشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان امروز فهرست جدید نفرات مورد نظرش را برای دعوت به اردوی تیم ملی معرفی کرد و در این فهرست اسامی عجیبی دیده می‌شد که متر و معیار دعوتشان به اردو مشخص نیست. در این متن برخی از این اسامی را بررسی کرده‌ایم.

 

محمدرضا اخباری

با 15 گل خورده از 11 بازی یکی از 3 گلری است که در میان گلرهای لیگ برتر بیشترین گل خورده را در کارنامه خود دارد و جالب اینجاست که از 11 بازی تنها یک دیدار مقابل استقلال موفق به ثبت کلین‌شیت شده است. اخباری علاوه بر ضعفی که از لحاظ آماری دارد، از نظر فنی هم عملکرد مناسبی نداشته و روی تعداد زیادی از گل‌های خورده تیمش به وضوح مقصر است. این دروازه‌بان که نشانی از دوران اوجش در تراکتورسازی ندارد، مدتی بود که در فهرست کی‌روش جایی نداشت و با وجود اینکه در هفته‌های اخیر عملکرد مناسبی نداشته، بازگشتش به تیم ملی عجیب است.

چجوری تو ملی‌پوش شدی؟ (نگاهی به فهرست پر سر و صدای تیم ملی)

 

محمدحسین کنعانی‌زادگان

علاقه کی‌روش به این مدافع عجیب و حتی غیر قابل باور است، چه زمانی که در استقلال عملکرد پرانتقادی داشت، چه زمانی که در سایپا این کار را تکرار کرد و حتی زمانی که بدون تیم بود هم یکی از نفرات مد نظر کی‌روش بوده است. سوای گل به خودی امروز کنعانی‌زادگان که بعد از فهرست تیم ملی به ثمر رسید، این مدافع عملکرد خوبی در خط دفاع سایپا نداشته و در آمار ضعیف گل خورده این تیم مقصر است و معلوم نیست کی‌روش چرا انقدر به استفاده از او مصر است.

 

مجید حسینی

مدافع جوان استقلال در فصل جاری خصوصاً چند دیدار اخیر تیمش یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان در جمع شاگردان شفر بوده است و اشتباه فاحشش در دیدار با نساجی منجر به تک گل این تیم شد و در در دربی هم مقصر اصلی پنالتی‌ای بود که علیه تیمش گرفته شد و چشمی را مجبور به خطا کرد. حسینی هم جزو انتخاب‌های عجیب کی‌روش بوده است.

 

میلاد زکی‌پور

در استقلال کمی جا افتاده است و کم کم تبدیل به یک بازیکن پخته می‌شود ولی بازی او هنوز خالی از اشکال نیست و اشتباهات زیادی در ترکیب تیمش انجام می‌دهد که به خاطرش نمی‌توان توجیهی برای دعوت به تیم ملی یافت. زکی‌پور در دربی هم چند اشتباه خطرساز داشت و بارها توسط حمله وران پرسپولیس با انواع دریبل مقهور شد. اوج غیرحرفه‌ای بودن او ضربه‌ای بود که به کمال کامیابی نیا زد و می‌توانست تیمش را 10 نفره کند.

چجوری تو ملی‌پوش شدی؟ (نگاهی به فهرست پر سر و صدای تیم ملی)

 

مرتضی تبریزی

5 گل زده در 11 بازی که 4 گل آن مقابل استقلال خوزستان به ثمر رسید، کارنامه تبریزی تا اینجای کار است. این بازیکن 5 هفته است که پایش به گلزنی باز نشده و معلوم نیست چرا کی‌روش به بازی او اعتقاد دارد و او را در جمع نفراتش قرار داده است.

 

ساسان انصاری

شاید عجیب‌ترین انتخاب کی‌روش باشد. خط حمله این روزها مشکل اصلی سپاهانی‌ها در عدم کسب نتایج قابل قبول است و انتقادات زیادی هم از این بابت متوجه او هست. سپاهان از 11 بازی تنها 8 گل به ثمر رسانده است که سهم انصاری تنها یک گل بوده که آنهم با حرف و حدیث در مورد اینکه چه کسی گل را به ثمر رسانده مواجه شده است.

 

سایرین: رشید مظاهری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی و اشکان دژاگه هم هر کدام به دلایلی می‌توانستند در این فهرست نباشند و نکته اینجاست که در کنار دعوت از این نفرات، بازیکنان آماده‌ای مثل عیسی آل‌کثیر، علی علیپور، حسین ماهینی، پیام نیازمند، محسن فروزان، محمد ایران‌پوریان، امید سینک و... با وجود درخشش در لیگ برتر جایی در فهرست تیم ملی ندارند.ش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز