خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون ووشو در گفت‌وگو با ایلنا:

علی‌نژاد: از 18 فروردین برای جاکارتا استارت می زنیم/ به دنبال جذب مربیان چینی هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۴۸۷

رئیس فدراسیون ووشو گفت: از 18 فروردین سال آینده اردوهای تیم های ملی برای آمادگی جهت حضور در بازی های آسیایی آغاز می‌شود.

مهدی علی‌نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا در مورد برنامه تیم ملی این رشته جهت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا عنوان کرد: رقابت های قهرمانی کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان طی دو هفته اخیر به میزبانی استان های البرز و زنجان برگزار شد و نفرات اردو نشین مشخص شدند. با توجه به این موضوع از 18 فروردین سال آینده اردوهای تیم ها نیز استارت می‌خورد تا به امید خدا بتوانیم تا زمان برگزاری بازی های آسیایی به آمادگی مطلوب برسیم.

وی ادامه داد: البته فرصت را در این چند ماه از دست نمی‌دهیم و قصد داریم تا در این مدت لیگ ها ی ووشوی کشور را برگزار کنیم. قطعا حضور در این مسابقات نوعی کسب آمادگی برای اردونشین‌ها است و آنها می‌توانند در لیگ قطعا نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنند و به این ترتیب خود را برای شروع اردوها آماده سازند.

علی‌نژاد گفت: سعی می‌کنیم هر 4 لیگ را به بهترین نحو برگزار کنیم تا خروجی مناسبی از این مسابقات داشته باشیم. اصلا برای رفع تکلیف یا اینگونه مسائل لیگ برگزار نمی‌کنیم و به دنبال بهترین بهره برداری از این مسابقات هستیم. لیگ میدان خوبی برای محک زدن نفرات و البته کشف استعدادهای جدید است.

رئیس فدراسیون ووشو در مورد جذب مربیان چینی نیز اظهار داشت: در تلاشیم تا با رایزنی های لازم در سه بخش مربیان چینی را جذب کنیم تا مثل گذشته به تقویت نفرات ملی پوشان بپردازیم. سال آینده رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان را نیز در کنار بازی‌های آسیایی پیش رو داریم و به همین ترتیب باید خودمان را برای حضور در این میدان به خوبی آماده کنیم. در دوره قبلی رقابت‌های جهانی جوانان که به میزبانی بلغارستان برگزار شد تیم ایران به عنوان نائب قهرمانی دست پیدا کرده و به همین دلیل کار در برزیل قطعا سخت خواهد بود. باید از این عنوان دفاع کنیم.

گفت و گو : سید ایمان میری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز