خبرگزاری کار ایران

سقوط آزاد به سبک نارنجی‌پوشان

سایپای دایی، هفت بازی و تنها 4 امتیاز

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۵۱۲

سایپا پس از هفته چهارم و برد مقابل استقلال دیگر طعم پیروزی را نچشیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم سایپا روز گذشته در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا هفتمین هفته پیاپی خودش را بدون پیروزی تجربه کند و به عملکرد خودش خلاف جهت ابتدای لیگ برتر ادامه دهد.

سایپا که در 4 دیدار ابتدایی خود در لیگ برتر با یک تساوی و 3 پیروزی چهره یک مدعی در لیگ هفدهم به خود گرفته بود، پس از پیروزی مقابل استقلال در هفته چهارم دیگر رنگ برد را ندید و نتایج ضعیف این تیم آغاز شد تا کنون ادامه داشته است.

سایپا با نتیجه 2 بر صفر از تراکتورسازی شکست خورد و پس از آن بازی را 3 بر صفر به پدیده واگذار کرد.دیدار با پارس جم، سپیدرود، ذوب‌آهن و فولاد خوزستان در هفته‌های هفتم تا دهم با نتیجه مشابه یک - یک به پایان رسید و در نهایت شاگردان دایی 2 بر صفر مغلوب پرسپولیس شدند تا حاصل عملکردشان در 7 بازی اخیر 4 تساوی، 3 شکست و تنها 4 امتیاز باشد که تفاضل منفی 7 در این دیدارها بخش دیگری از کارنامه ضعیف سایپایی‌ها را نشان می‌دهد.

شاگردان دایی در جام حذفی هم 2 بر یک مغلوب اکسین البرز لیگ یکی شدند تا در اولین گام خود در این رقابت‌ها حذف شده باشند.

با این حال نارنجی‌پوشان به یمن نتایج خوب 4 هفته اول خود شرایط خیلی بدی در جدول ندارند و با 14 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارند ولی ادامه این روند می‌تواند آنها را به انتهای جدول نزدیک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز