خبرگزاری کار ایران

تمام هدف ما صعود به لیگ برتر است؛

سهیل هزارجریبی: اکسین به هیچ تیمی باج نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۵۲۰

بازیکن اکسین البرز درباره دیدار این تیم برابر بادران تهران و اهداف باشگاه برای صعود به لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال اکسین البرز در هفته یازدهم لیگ دسته اول در ورزشگاه انقلاب کرج برابر بادران تهران به میدان خواهد رفت.

سهیل هزارجریبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص دیدار تیمش برابر بادران گفت: شرایط خوبی داریم، در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادرفنی پشت سرگذاشته ایم و در این بازی برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

مهاجم اکسین البرز که سابقه بازی در بادران را در کارنامه دارد، ادامه داد: تیم بادران از بازیکنان خوبی برخوردار است اما از نظر تاکتیکی خوب نشان نداده است. این تیم طی هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته است و برای پیروزی به میدان خواهد آمد اما با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستم ، ما هم اکسین هستیم و در خانه نشان داده ایم به هیچ تیمی باج نمی دهیم و فقط برای سه امتیاز وارد میدان خواهیم شد.

او در خصوص شرایط خودش نیز بیان داشت: طی هفته های گذشته در هر بازی که به میدان رفته ام تمام تلاشم را برای تیم به کار بسته ام. در حال حاضر بازیکن باشگاه اکسین هستم و در صورتی که با نظر کادرفنی مقابل بادران به میدان روم نیز مطمئن باشید نهایت تلاشم را برای پیروزی اکسین به نمایش خواهم گذاشت.

هزارجریبی در خصوص رقابت‌های لیگ دسته اول نیز بیان داشت: هر سال سطح لیگ دسته اول با حضور بازیکنان سرشناس و مستعد با کیفیت بالاتری برگزار می شود خوشبختانه با حضور مربیان جوان چون علی لطیفی شاهد بازی های زیبایی هستیم بطوری که 10 تیم مدعی اصلی صعود هستند و تا هفته های پایانی برای صعود تلاش خواهند کرد که به جذابیت این لیگ می افزاید.

مهاجم اکسین در خصوص اهداف باشگاه اکسین نیز بیان داشت: تمام اهداف و برنامه مسئولان، کادرفنی و بازیکنان برای صعود به لیگ برتر بوده است و امیدواریم در پایان به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز