خبرگزاری کار ایران

دعوت نشدن به تیم ملی انگیزه ما را بیشتر می‌کند

نیازمند: سپاهان واقعا حریف سختی بود / بازیکنان پیکان هم روزی دعوت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۵۴۹

دروازه پیکان تهران از بازی برابر سپاهان اصفهان و نظرش راجع به لیست جدید تیم ملی صحبت‌هایی را مطرح کرد.

سیدپیام نیازمند در گفت‌و.گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار برابر سپاهان اصفهان و کسب هفتمین پیروزی پیکان در این دیدار گفت: خداراشکر می‌کنیم که به این نتیجه دست پیدا کردیم و پیش بینی این را داشتیم که بازی سختی در خانه حریف داشته باشیم. سپاهان همیشه سپاهان است و شرایط آنها در زمین برخلاف رده بندی در جدول بود. آنها اگر انتهاب جدول هم باشند همیشه مدعی قهرمانی هستند.

وی ادامه داد: در این بازی سه مهره کلیدی که بازی گذشته مصدوم شده بودند را در اختیار نداشتیم و همین شرایط را کمی سخت تر کرده بود. خلاف جریان بازی دقیقه آخر گل زدیم و با سه امتیاز به تهران بازگشتیم.

دروازه بان پیکان درباره فشار حملات سپاهان گفت: بازی واقعا سختی را مقابل آنها داشتیم و فشار حملات هم روی خط دفاع و هم دروازه به وضوح دیده می‌شد. بازیکنان سرعتی دارند و موقعیت‌های زیادی هم داشتند که با عملکرد خوب خط دفاعی و همه بازیکنان موفق شدم کلین شیت کنم و از زمین سربلند بیرون بیاییم.

نیازمند درباره اینکه پیکان با وجود نتایج خوب هفت هفته اخیر نماینده‌ای در اردوی تیم ملی نداشت، گفت: آرزوی هر بازیکنی است که لباس تیم ملی را برتن کند و من هم از این قائده مستثنی نیستم و اگر همینطور ادامه بدهیم قطعا یک روز در تیم ملی نماینده خواهیم داشت. آقای کی روش نشان داده‌اند که لیگ را به درستی رصد می‌کنند و تمرکز ما با این موضوع به هم نمی‌خورد. مطمئنا اردوهای بعدی بازیکنان ما را دعوت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز