خبرگزاری کار ایران

نتیجه اسپانیا در کل خوب بود اما در بانوان باید کار بیشتری شود

فرجی: 1710 ورزشکار در رقابت‌های جهانی حاضر بودند

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۵۷۸

رئیس فدراسیون کارته گفت: نتیجه رقابت های جهانی اسپانیا در کل خوب بود اما جادارد در بخش بانوان کارهای بیشتری صورت بگیرد.

صادق فرجی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا ضمن تشکر از زحمات مربیان تیم های اعزامی به پیکارهای جهانی اسپانیا عنوان کرد: تیم ایران در تمام دوره های برگزاری رقابت های جهانی نوجوانان، جوانان و امید جهان شرکت کرده و در تمام این ادوار نیز با فراز و نشیب هایی روبرو بوده است. در دوره قبل که مسابقات به میزبانی اندونزی برگزار شد تیم در مجموع به عنوان نهم دست پیدا کرد ولی در این دوره به لطف خدا موفق شدیم با دو پله صعود به رده پنجم برسیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که در این دوره جزو 5 تیم برتر دنیا شدیم و از این بابت از تمام مربیان و دست اندرکاران تشکر می‌کنم اما اگر به دنبال رسیدن به عنوانی بهتر هستیم باید اردوها و برنامه های بیشتری داشته باشیم. تمام تیم های خوب دنیا دائما در اردوهای مشترک شرکت می کنند و مانیز باید به همین ترتیب برای نفراتمان برنامه داشته باشیم. در همین مورد در حاشیه پیکارهای اسپانیا با برخی از روسای فدراسیون های کشورهای صاحب نام صحبت های مبنی بر برگزاری اردوهای مشترک داشتیم که در آینده این مورد پیگیری می شود. 

رئیس فدراسیون کاراته اظهار داشت: در کل از نتیجه راضی هستیم اما جا دارد در بخش بانوان کار و فعالیت بیشتری صورت بگیرد. از تمام مربیان تشکر می کنم و جا دارد به این نکته اشاره کنم که این نفرات همان مربیانی هستند که در آسیا مدال خوبی گرفتند. باید قبول کرد که سطح رقابت‌های قاره ای با جهانی فرق دارد و این دوره مسابقات نیز اساسا از سطح کیفی و کمی بالاتری نسبت به  دوره های قبلی برگزار شده است. حضور 1710 ورزشکار در غالب 109 تیم به هر صورت بسیار قابل توجه است.  اکثر کشورها با تمام قدرتشان آمدند و با توجه به اینکه برخی کشورها در المپیک 2020 قصد دارند از نفرات تیم امیدها استفاده کنند طبیعتا تدارک خوبی نیز برای رده دیده اند. به هر صورت فکر می کنم صعود دو پله ای در این شرایط عملکرد خوبی باشد.

فرجی در مورد جلسات تشکیل شده در حاشیه رقابت های جهانی اشاره کرد: کنگره روسای فدراسیون ها با حضور 96 کشور برگزار شد و در این جلسه تقویم سال 2018 بازنگری شد و موضوعاتی در مورد نحوه برگزاری کاراته وان ها و نحوه کسب سهمیه برای المپیک نوجوانان و المپیک 2020 مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به بحث جددی حضور  کاراته در المپیک 2024 باید از همین حالا برنامه هایمان را بصورت جددی دنبال کنیم و هر روز با قدرت بیشتری در رقابت های مختلف بین المللی حاضر شویم.

گفت و گو : سید ایمان میری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز