خبرگزاری کار ایران

سیتی به دنبال تساوی در سفر به ناپل؛ رویای صعود در سن پائولو

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۲۱

منچسترسیتی با پیروزی 3 بر 2 برابر وست برومویچ بهترین شروع لیگ برتر را رکورد زد و خودش را برای سفر به ناپل و رویارویی با صدرنشین لیگ ایتالیا آماده کرد.

به گزارش ایلنا، در حالی که تیم پپ گواردیولا فرمی عالی را در انگلیس دارد، شاگردان مائوریتسیو ساری به همین اندازه در ایتالیا مسلط بوده. ناپولی از 11 بازی خود 10 برد و یک تساوی به دست آورده.

سیتی دو هفته قبل به سختی 2 بر یک ناپولی را در ورزشگاه اتحاد شکست داد اما بازی امشب در سن پائولو برای این تیم سخت‌تر خواهد بود.

گواردیولا مطمئنا این مبارزه با تیم ناپلی را دست کم نمی‌گیرد در حالی که دریس مرتنز فرم خیلی خوبی دارد و به راحتی گل می‌زند. مربی کاتالان بعد از پیروزی شنبه گفت: ما به یک برد دیگر برای صعود نیاز داریم اما ما به زمین تیم صدرنشین سری A می‌رویم و همه می‌دانند فوتبالی که این تیم در زمین خودش ارائه می‌کند کار را برای هر حریفی سخت می‌کند اما این فرصتی عالی است و می‌خواهیم تلاشمان را بکنیم.

سیتی که هر سه بازی قبلی خود را برده، با پیروزی یا تساوی در این دیدار صعود خود را قطعی می‌کند. ناپولی اما وضعیت مناسبی در گروه F ندارد و تنها یک برد از سه بازی قبلی خود داشته و با سه امتیاز اختلاف نسبت به شاختاردونتسک در رده سوم قرار دارد.

اگرچه ساری گفته اولویت تیمش موفقیت در اروپا نیست و روی قهرمانی سری A تمرکز دارند اما مصمم هستند با پیروزی در این دیدار شانس خود برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را زنده نگه دارند و این، کار را برای سیتی سخت می‌کند.

کوین دبروین یکی از بازیکنان بسیار تاثیرگذار در موفقیت‌های این فصل سیتی نیز گفت: موقعیت خوبی برای ما است و به دنبال این هستیم که در نخستین فرصت ممکن به مرحله بعد صعود کنیم نه اینکه منتظر سایر نتایج باشیم. بعد امیدواریم یکشنبه نتیجه خوبی مقابل آرسنال بگیریم تا به بقیه تیم‌ها فشار بیاوریم.

فرناندینیو نیز به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد منتظر جو وحشتناکی در سن پائولو باشند که بیش از 60 هزار هوادار ناپولی از تیمشان حمایت می‌کنند: ما در لیگ برتر چنین جوی نداریم و این برای بعضی بازیکنان تازگی دارد، امیدوارم روی ما تاثیر نگذارد. باید آرامش و تمرکز خود را حفظ کنیم و به دنبال پیروزی باشیم. این جو بیشتر در آمریکای جنوبی و بخصوص وقتی به آرژانتین، اروگوئه یا شیلی می‌روید، وجود دارد.» این هافبک برزیلی 32 ساله که در سال 2013 بعد از هشت سال بازی برای شاختاردونتسک به سیتی آمد، 141 بازی برای این تیم انجام داده.

 

ترکیب احتمالی

ناپولی: رینا؛ غلام، کولیبالی، آلبیول، هایسای؛ هامشیک، ژرژینیو، آلان؛ اینسینیه، مرتنز، کایخون

منچسترسیتی: ادرسون؛ واکر، استونز، اوتامندی، دلف؛ دبروین، فرناندینیو، سیلوا؛ استرلینگ، آگوئرو، سانه

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز