خبرگزاری کار ایران

وقتی تکذیب مدیران تراکتور باورپذیر نیست؛

واقعاً تراکتورسازی بیرانوند را نمی‌خواهد؟

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۴۳

تکذیب مسئولان تراکتورسازی در مورد بیرانوند را کسی جدی نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتورسازی که یکی از تیم‌های دارای امتیاز استفاده از بازیکن سرباز است، در سال‌های اخیر به شکل‌های مختلف از این امتیاز بهره برده است و در این زمینه کم با حاشیه و جنجال مواجه نشده است.

بحث ترغیب بازیکنان تیم‌های مختلف برای مشمول شدن پیش از موعد از طریق انصراف از دانشگاه یکی از مواردی بوده که همیشه به تراکتورسازی نسبت داده شده است و در فصل جاری هم کم از این دست اخبار روی خروجی رسانه‌ها منتشر نشده است.

بعد از مطرح شدن نام‌هایی مثل احسان پهلوان و مهدی مهدی‌پور از ذوب‌آهن، بحث مهدی طارمی و علی علیپور پیش آمده است که صحبت در مورد علیپور چندان جدی نبود ولی در مورد علیرضا بیرانوند ظاهراً قضیه متفاوت بود.

تراکتوری‌ها که در ابتدای فصل نتوانستند محمدرضا اخباری را حفظ کنند با مشکل جدی در چارچوب دروازه روبرو هستند و فرزین گروسیان کم تجربه در نیم فصل نخست رقابت‌ها تا کنون امتیازات زیادی روی اشتباهاتش از این تیم گرفته است تا یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مسئولان این تیم جذب یک گلر مطمئن باشد و در این میان اگر شرایطش فراهم باشد، چه کسی بهتر از بیرانوند؟

با این وجود و حتی پس از اینکه خود بیرانوند در صحبت‌هایش بحث پیشنهاد تراکتورسازی را مطرح کرد و اعلام کرد مشغول بررسی آن است، باشگاه تراکتورسازی قویاً هرگونه علاقه به جذب گلر شماره یک تیم ملی را تکذیب کرد.

این تکذیب البته با توجه به سبقه کادر مدیریتی کنونی باشگاه خیلی جدی گرفته نمی‌شود چرا که سال گذشته‌‌هم تراکتوری‌ها مذاکره با نوراللهی و عالیشاه را تا روز اخر تکذیب می‌کردند ولی در نهایت اقدام به جذب این دو بازیکن کردند.

اگر این بار هم قضیه جدی باشد ممکن است شاهد بمب اصلی نقل و انتقالات در نیم فصل باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز