خبرگزاری کار ایران

روزهای سخت و پرماجرای پرسپولیس از راه رسید

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۹۱۳

بازی‌ با تیم‌های نیمه بالای جدول که می‌تواند میزان آمادگی پرسپولیس برای تکرار قهرمانی را مشخص کند.

به گزارش ایلنا، فارغ از جدول، بازی با استقلال مهم‌ترین بازی فصل پرسپولیس بود که پرسپولیسی‌ها آن را با پیروزی پشت سر گذاشتند و وارد مسیری سخت به نام «5 بازی پیاپی با تیم‌های نیمه بالای جدول» شدند.

از 8 تیم نیمه بالای جدول لیگ برتر، یکی پرسپولیس است و دو تیم دیگر یعنی فولاد و پیکان قبلا با پرسپولیس بازی کرده‌اند و بقیه تیم‌ها هم در هفته‌های باقی مانده تا نیم‌فصل مقابل قرمزها خواهند ایستاد. سایپا (حریف دیروز پرسپولیس) هم یکی از همین تیم‌ها بود که شاگردان برانکو شکستش دادند و بعد از آن (29 آبان) پرسپولیس میزبان پدیده (تیم چهارم جدول) که خودش یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیاست، خواهد بود.

5 روز بعد از این بازی قرمزهای پایتخت‌نشین باید در خانه صدرنشین فعلی و جدی‌ترین رقیب‌شان در راه قهرمانی یعنی پارس‌جنوبی به میدان بروند. 6 روز بعد هم در اصفهان به میهمانی ذوب‌آهن (تیم چهارم جدول) خواهند رفت. تیم نهم جدول یعنی سپیدرود هم آخرین حریف پرسپولیس در نیم‌فصل نخست خواهد بود و البته قرمزها بازی معوقه برابر صنعت‌نفت آبادان را هم در پیش دارند. تنها چهار روز بعد از بازی با سپیدرود یعنی روز 19 آذرماه پرسپولیس در یک هشتم نهایی با تیم بادران بازی می‌کند و 5 روز بعد از آن هم باید در تنها بازی معوقه‌اش به دیدار صنعت‌نفت آبادان برود که این تیم هم در نیمه بالای جدول جا خوش کرده و شکست دادنش می‌تواند صدرنشینی دوباره تیم برانکو را تثبیت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز