خبرگزاری کار ایران

کی روش کارش را بلد است

محمدی: می‌توانیم نتایج خوبی در جام جهانی کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۰۱۷

مدافع تیم ملی می‌گوید با برگزاری بازی های تدارکاتی بیشتر،می توانیم در جام جهانی نتایج بهتری بگیریم.

به گزارش ایلنا، میلاد محمدی در ابتدای اولین تمرین تیم ملی درباره حضورش در اردوی تیم ملی به عنوان تنها لژیونر اظهار کرد: من به خاطر مصدومیتم در اردوی تیم ملی هستم. شانه ام درد می‌کرد که الان بهتر شده است. احتمالا یکی دو هفته دیگر آماده شوم. البته از نظر خودم آماده هستم ولی می‌گویند که باید دو هفته دیگر استراحت کنی.

او درباره بازی با پاناما و وئزوئلا گفت: خدا را شکر برای این دو دیدار آماده می‌شویم. بازی به بازی برای ما مهم هست.

مدافع تیم ملی درباره مشکلی که در روسیه برایش پیش آمد و دلالی که قصد داشت تا 70 درصد پول او را بگیرد تصریح کرد: الان در تیم ملی هستم، سوال بعدی!

محمدی درباره تیم های پاناما و ونزوئلا بیان کرد: تیم های خوبی هستند ولی به نظرم می‌توانیم بازی های بیشتری داشته باشیم تا آماده تر شویم. بالاخره کی روش کار خودش را بلد است. اگر اوضاع برای او فراهم باشد، می‌توانیم نتایج خوبی در جام جهانی کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی درباره امکانات تیم ملی گفت: به نظر من باید تمام مسائل برای کی‌روش فراهم شود تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز