خبرگزاری کار ایران

از آغاز مربیگری تا امروز انقدر استرس نداشتم

ویسی: مردیم تا بردیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۰۵۰

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید بازی با سیاه جامگان یکی از حساس‌ترین بازی‌های عمرم بود.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی پس از برتری تیمش مقابل سیاه جامگاندر نشست خبری اظهار داشت: با توجه به جایگاه هر دو تیم در جدول یکی از حساس ترین بازی های زندگی خودم بود. از آغاز مربیگری تا امروز انقدر استرس نداشتم و تلاش زیادی برای بردن کردیم و مردیم تا بردیم. بچه ها با تمام وجود بازی کردند و هرچه داشتند در زمین گذاشتند تا مردم خوزستان را خوشحال کنند.

وی در مورد شرایط این باشگاه گفت: ابتدا باید تکلیف باشگاه روشن شود تا بچه‌ها با ذهن باز بازی کنند، باید بدانیم که با چه کسی طرف هستیم. از زمانی که موسوی باشگاه را خرید، بچه‌ها تکان خوردند و بهتر شدند. 

سرمربی استقلال خوزستان گفت: ما از لحاظ امتیازی خیلی عقب هستیم و باید جبران کنیم تا مردم خوزستان خوشحال شوند. من به بچه‌ها ایمان دارم و نقاط ضعف‌مان باید به نقاط قوت تبدیل شود. اگر اوضاع و احوال تیم خوب شود، جایگاه‌مان هم در جدول تغییر خواهد کرد. اگر بالای جدول بودیم و پایین می‌آمدیم، مردم ناراحت می‌شدند اما حالا پایین هستیم و به بالای جدول می‌آییم، مردم خوشحال می‌شوند.

ویسی در مورد شرایط بازی ادامه داد: سیاه‌جامگان تیم خوب و پرقدرتی بود، مساوی در این مسابقه به درد هیچ تیمی نمی‌خورد. ما از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کردیم و پیروز شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز