خبرگزاری کار ایران

مرزبان: سیاه جامگان نیاز به ترمیم دارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۰۵۴

سرمربی سیاه جامگان از اضافه شدن چند بازیکن جدید به تیمش، در نیم فصل خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان پس از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان، در نشست خبری اظهار داشت:بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه  35 چند فرصت ایجاد کردیم که استفاده نکردیم. حریف یک بار در نیمه اول به تیر دروازه زد که خوش شانس بودیم این نیمه گل نخوردیم. وقتی گل اول را دریافت کردیم به هم ریختیم و خیلی زود گل دوم را روی یک اشتباه بچه‌گانه دریافت کردیم. بعد از آن خیلی دیر به گل اول رسیدیم و دیگر فرصت برای رسیدن به گل دوم نبود. به هر حال این شکست دیگری بود و ما مجبوریم این راه سخت را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: فضای تیم ما به گونه‌ای شده که موقعیت شکست برای هر دیدار رقم می‌خورد. امیدوارم این فضا را تغییر دهیم. تیم ما تیمی است که نیاز به ترمیم دارد. چند بازیکن جدید و بهتر را باید به تیم اضافه کرد. در دو بازی گذشته که من هدایت این تیم را بر عهده گرفتم اشتباهات داوری نیز در پس‌زمینه شکست‌ ما بوده است. در جام حذفی بازی ما برابر خونه به خونه داستان خودش را داشت و ما به ناحق حذف شدیم.

مرزبان با اشاره به دیدار بعدی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: سه هفته دیگر یک بازی بسیار مهم با استقلال تهران داریم. آن‌ها تیم با انگیزه‌ای هستند ضمن اینکه از هواداران بسیاری هم بهره می‌برند و همین کار ما را سخت می‌کند. ما درصدد هستیم که از این موقعیت و شرایط خارج شویم و سپس به بازی بهتر به همراه نتیجه بپردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز