خبرگزاری کار ایران

امیدوارم هر فردی رئیس شد به وعده‌هایش عمل کند

استکی: سطح مسابقات قهرمانی کشور خوب بود/ از هیات بوکس کردستان تشکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۰۸۹

مربی تیم ملی بوکس گفت: اینکه به جز 3 یا 4 بوکسور قدیمی، نفرات راه یافته به فینال قهرمانی کشور از امیدها بودند نویدی روزهای بهتری برای بوکس ایران بود.

علیرضا استکی در مورد برگزاری رقابت های قهرمانی کشور بوکس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا عنوان کرد: سطح این مسابقات نسبتا خوب بود و برگزاری نیز شرایط خوبی داشت. جا دارد به خاطر میزبانی خوب کردستان از رئیس هیات این استان تشکر کنم زیرا شرایط خوبی فراهم کرد تا مسابقات در سطح قابل قبولی برگزار شود.

وی ادامه داد: در این مسابقات به جز فروتن، محرابی و یکی دو تن از بچه های قدیمی تر نفرات جوان و امیدها به فینال راه پیدا کردند که این موضوع نشان دهنده پتانسیل موجود در این رشته است. امیدوارم بتوانیم به بهترین نحو از از این نیروها استفاده کنیم و با حضور در میادین مختلف به پختگی آنها بیشتر از گذشته کمک کنیم.

مربی تیم ملی بوکس در مورد انتخابات ریاست این فدراسیون نیز تصریح کرد: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست ولی امیدوارم هر فردی که در نهایت سکان هدایت این رشته را بر عهده می‌گیرد در ابتدا به قول‌هایی که داده عمل کند. بوکس به برنامه ریزی دقیق نیاز دارد و امیدوارم بعد از انتخابات شاهد حرکت با برنامه این رشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز