خبرگزاری کار ایران

دژاگه:بازیکنان به خاطر بازی‌های لیگ خسته هستند

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۴۸

هافبک تیم ملی فوتبال ایران، گفت: معلوم است بازیکنان به خاطر بازی‌های لیگ خسته هستند. امروز هم تمرین داریم و امیدوارم تمرین امروز تست خوب و تمرین خوبی باشد.

به گزارش ایلنا اشکان دژاگه در مورد شرایط تیم ملی گفت: شرایط خوب است. همه بازیکنان نیامدند اما تا به اینجا خوب کار کردیم. معلوم است بازیکنان به خاطر بازی‌های لیگ خسته هستند. امروز هم تمرین داریم و امیدوارم تمرین امروز تست خوب و تمرین خوبی باشد.

وی افزود: به تهران آمدم و زیر نظر میکو و دکتر دیه‌گو آرژانتینی مربیان  تیم ملی کارم را دنبال می‌کنم، وضعیتم از قبل بهتر شده و امیدوارم که بتوانم به دیدارهای دوستانه پیش رو برسم و تیم ملی ایران را همراهی کنم. ۲ بازی دوستانه مقابل پاناما و ونزوئلا بسیار خوب و مهم است، پاناما به جام جهانی صعود کرده و تیم بسیار خوبی است، دومین بازی دوستانه هم مقابل ونزوئلا خواهد بود که شنیده‌ام هنوز بازی ۱۰۰ درصد نشده، این تیم هم بسیار قوی است و تست خوبی برای بازیکنان خواهد بود چرا که ما احتمال دارد با یکی از تیم‌های آمریکای جنوبی روبرو شویم.

هافبک تیم ملی ایران در رابطه با اینکه سامان قدوس با پیشنهادهایی از لیگ انگلیس روبرو شده و آیا او با توجه به تجربه‌ای که دارد به این بازیکن پیشنهاد حضور در لیگ انگلیس را می‌دهد؟ تصریح کرد: ۱۰۰ درصد حضور در لیگ انگلیس بهتر است. قدوس بازیکن بسیار خوبی است و عملکرد او را دیده‌ام. یکی دو بازی هم برای تیم ملی انجام داده که همه مردم دیدند چقدر او با کیفیت است. قدوس در سوئد عملکرد خوبی دارد اما مشخص است که لیگ انگلیس و لیگ‌هایی مثل آلمان و ... از کیفیت بالاتری برخوردارند و می‌توانند از حضور در آنها برخوردار شوند.

وی در رابطه با حضور بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی عنوان کرد: بازیکنانی که به اردو آمده‌اند واقعاً خوب هستند، در این ۶ سالی که در تیم ملی هستند بازیکنانی به این خوبی ندیدم، ما در هر پست چند بازیکن خوبی داریم اگر این جوانان به تلاش خود ادامه دهند راهشان را پیدا می‌کنند. کاملاً مشخص است که آنها جوان و پر انرژی هستند. ۲ دیدار مقابل پاناما و ونزوئلا تست خوبی برای ما و بهتر برای جوانان است. باید این بازیکنان به تلاش خود ادامه دهند تا به جایی که می‌خواهند برسند.

دژاگه در پایان در رابطه با مشکلات مالی که کارلوس کی‌روش به آن معترض شده است، عنوان کرد: این مسئله را وقتی کی‌روش آمد از او بپرسید. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز