خبرگزاری کار ایران

یادگار امام (ره) برای تراکتورسازی خوش یمن نیست

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۹۳

تراکتورسازی در دیدارهای خانگی خودش موفق نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که در فصل جاری به دلیل شرایط خاص خود و محرومیت از نقل و انتقالات نتوانسته مثل همیشه چهره یک مدعی را به خود بگیرد و با این وجود با توجه به ترکیب جوان و کم‌تجربه این تیم، کسب 12 امتیاز از 11 مسابقه و حضور در رتبه نهم نتایج چندان بدی برایشان محسوب نمی‌شود.

با این وجود شاگردان گل‌محمدی در دیدارهای خانگی که در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شود نتایج قابل قبولی نگرفته است و به نظر می‌رسد میزبانی برای این تیم امتیاز آور نبوده است.

تراکتورسازان تا کنون 6 بازی را با میزبانی پشت سر گذاشتند و تنها پیروزی‌شان مربوط به دیدار با نفت تهران در هفته چهارم بوده است که با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.

دیدار هفته دوم این تیم مقابل پرسپولیس با شکست 2 بر یک همراه بود و در هفته ششم با سیاه‌جامگان به تساوی رضایت داد. دیدار هفته هفتم مقابل پدیده هم با شکست تراکتوری‌ها همراه بود و در هفته‌های نهم و یازدهم با پارس جم و ذوب‌آهن به تساوی رضایت دادند.

نکته جالب اینجاست که تراکتورسازی در دیدار با گسترش فولاد در هفته هشتم در تبریز به مصاف این تیم رفت که بازی با توجه به میزبانی گسترش فولاد در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد و تراکتوری‌ها به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز