خبرگزاری کار ایران

جابر انصاری در گفت و گو با ایلنا:

شفر روند بازی ما را تغییر داده /قسمت بود در دربی به پرسپولیس گل نزنم

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۴۱۵

با گلزن استقلال تهران برابر نفت تهران هم صحبت شدیم و او صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جابر انصاری مهاجم استقلال بعد از مدت‌ها توانست در دیدار مقابل نفت تهران گلزنی کند. با انصاری درخصوص دیدار مقابل نفت، دربی 85، شرایط استقلال در ادامه لیگ و بازیکنان دعوت شده به تیم‌ملی همکلام شدیم.

درخصوص برد مقابل نفت تهران صحبت کن.

خدا را شکر توانستیم سه امتیاز حساس را به دست بیاوریم. بعد از باخت در دربی هواداران خیلی ناراحت بودند و ما باید تلاش می‌کردیم این باخت را از دل آنها در بیاوریم. قبل از بازی بازیکنان به اهمیت این بازی قائل بودند. بازی را خوب شروع کردیم. البته فکر می‌کنم می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری هم به پیروزی برسیم. اما همین که سه امتیاز را به دست آوردیم، خدا را شاکر هستیم.

قبول داری این روزها استقلال در فشار روحی و روانی قرار دارد.

حرف شما درست است. این بازی باعث شد که ما از آن وضعیت روحی و روانی بد خارج شویم. شما اگر نگاه کنید در همین بازی مقابل پرسپولیس حق‌مان باخت نبود. همین بازی مقابل نفت تهران هم دچار بدشانسی شدیم. همه دیدند پنالتی ما گل شد، ‌اما آن صحنه را داور ندید. فکر می‌کنم در این چند هفته اخیر تماشاگران از وضعیت تیم راضی هستند. چون ما بازی‌های خوبی را انجام می‌دهیم و باید تلاش کنیم از این به بعد دیگر امتیاز از دست ندهیم.

از بازی دربی بگو.

دربی شرایط خاص خودش را دارد. فکر می‌کنم هواداران دیدند که ما چقدر در زمین زحمت کشیدیم و فکر می‌کنم همین باعث شد هواداران بعد از بازی، بازیکنان را تشویق کنند. ما هم قول می‌دهیم محبت هواداران را در پایان فصل علاوه بر اینکه فراموش نکنیم، بلکه جبران کنیم. مطمئن باشید از این به بعد استقلال دیگری را شاهد خواهید بود. ما از آن فشار خارج شدیم و تلاش می‌کنیم در زمین هر کاری را برای موفقیت استقلال انجام دهیم.

خیلی‌ها بعد از دیدار دربی از شما انتقاد کردند.

خب من بعد از مدت‌ها به میادین باز گشته بودم. در آن بازی هم خیلی تلاش کردم گلزنی کنم. حتی هنوز وقتی صحنه‌های آن بازی را می‌بینم، حسرت می‌خورم. ولی فکر می‌کنم قسمت این بوده که در آن بازی گلزنی نکنم. باید تمام تلاش خودم را انجام بدهم تا در دیدار برگشت، اتفاقات دیدار رفت را جبران کنم.

قبول داری انصاری در این فصل کمتر بازی کرده؟

شما باید این را در نظر بگیرید که من ابتدای فصل را به دلیل مصدومیت از دست دادم و همین باعث شد از لحاظ آمادگی از سایرین عقب‌تر باشم. اما یک نکته را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم و ‌آن هم این است که هواداران هرجا که مرا دیدند، به من ابراز لطف کردند. به همین دلیل باید ادامه لیگ را با قدرت دنبال کنم تا بتوانم سهمی در موفقیت‌های استقلال داشته باشم.

بعد از مدت‌ها گلزنی کردی و شادی نکردی.

خب فشار زیادی روی من بود. دوست داشتم گلزنی کنم. از همبازیانم تشکر می‌کنم که در این مدت به من لطف داشتند. در بازی نفت هم وقتی گل زدم، در ابتدا از خدا تشکر کردم که طبق معمول گذشته باز هم به من لطف داشت و سپس از همبازیانم و مهدی رحمتی که همیشه هوای مرا داشته و کمکم می‌کند.

در این فصل جوان‌های خوبی در تیم شما حضور دارند.

حضور جوانان در هر تیمی نعمت است. مطمئن باشید این بازیکنان با کسب تجربه و حضور در بازی‌ها آینده، استقلال را بیمه خواهند کرد. و همان‌طور که دیدید، هفت بازیکن به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند.

در همین خصوص صحبت کنید. حضور هفت بازیکن در تیم‌ملی به آماده‌سازی تیم‌تان در تعطیلات لطمه نمی‌زند؟

حضور در اردوی تیم‌ملی به هر بازیکنی انگیزه می‌دهد چون کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی بازیکنان را در بهترین شرایط روحی و آمادگی بدنی قرار می‌دهد و مطمئن هستم با بازگشت آنها به تیم، استقلال بهتر از ابتدای فصل نتیجه خواهد گرفت.

انصاری خیلی وقت است به تیم‌ملی دعوت نمی‌شود.

من تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم تا نظر مثبت سرمربی تیم‌ملی را جلب کنم. وقتی لیست تیم‌ملی را دیدم متوجه شدم کارلوس کی‌روش به لیگ توجه ویژه‌ای دارد و خیلی از بازیکنان آماده را دعوت می‌کند. امیدوارم بتوانم در سال جام‌جهانی یکی از نفرات تیم‌ملی باشم.

حضور شفر را در استقلال چطور می‌بینی؟

شفر مربی باکارنامه و بادانشی است. حضور او در فوتبال ایران می‌تواند باعث پیشرفت شود. شما نگاه کنید در همین چند بازی اخیر استقلال روند بازی‌اش فرق کرده و اگر زمان لازم به این مربی داده شود، او می‌تواند اهدافش را در زمین پیاده کند.

پیش‌بینی‌ات از رتبه استقلال در ادامه چیست؟

وقتی جدول مسابقات را نگاه می‌کنی، امتیازات خیلی به هم نزدیک است. ما می‌توانیم با دو برد به رتبه‌های بالای جدول برسیم. ما همچنین مسابقات جام‌حذفی را هم جدی گرفته‌ایم و دوست داریم در این مسابقات به عنوان قهرمانی برسیم.

قول می‌دهید در بازی‌های بعدی گل‌های بیشتری بزنید.

استقلال مهاجمان خوبی دارد و اگر بدشانسی نیاوریم می‌توانیم در هر بازی چند گل به ثمر برسانیم. از این به بعد ضربات آخر را با دقت بیشتری می‌زنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز