خبرگزاری کار ایران

نقطه ضعف سپیدرود را می‌دانستیم؛

زبیدی: حق بازیکنان پارس جنوبی دعوت به تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۴۲۳

هافبک پارس جنوبی جم عنوان کرد نظر کارلوس کی روش ات که کدام بازیکن به تیم ملی دعوت شود ولی با توجه به نتایج اخیر آنها در لیگ برتر شایسه این بودند که در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند.

مهدی زبیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار برابر سپیدرود رشت گفت: بازی آسانی را مقابل سپیدرود نداشتیم. ما فکر می‌کردیم که آسان است اما اینطور نبود و پس از هربار گلزنی ما آنها فشار را بیشتر می‌کردند.

هافبک پارس جنوبی ادامه داد: در نیمه اول گل تساوی را زدند و فهمیدیم که شرایط کاملا متفاوت است. تلاشمان را به نمایش گذاشتیم و گل‌های برتری را به ثمر رساندیم تا سه امتیاز این بازی را بگیریم. تمرین کرده بودیم و می‌دانستیم که سپیدرود از کناره‌ها ضعف دارد. تا به اینجا به لطف خدا خوب پیش رفته ایم و ان شاء الله قهرمان نیم فصل می شویم و فعلا به دنبال این هدف هستیم. 

زبیدی درخصوص اینکه آیا پارس جنوبی می‌توانست نماینده‌ای در اردوی تیم ملی داشته باشد، عنوان کرد: ما نمی‌توانیم در این باره نظر بدهیم چون آقای کی روش مربی بزرگی هستند و به چیزهایی آگاهی دارند که ما از آنها بی خبریم. عملکرد ما به صورت گروهی خوب بوده و نمی گویم که بازیکنان ما در بخش انفرادی ضعیف هستند بلکه در این بخش هم خوب بوده ایم. حق بازیکنان ماست که به اردوی تیم ملی دعوت شوند اما این نظر کی روش است؛ ما در حد نیستیم که در تصمیم گیری او دخالت کنیم و تمام تیم ما در صورت لزوم در خدمت تیم ملی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز