خبرگزاری کار ایران

مالک باشگاه نفت در گفت‌وگو با ایلنا؛

هوا آلوده بود، تمرین را تعطیل کردیم/ حضور نفت در لیگ قهرمانان قطعی است/ فریاد شیران التماس می‌کرد تا علیه ما جوسازی کند

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۵۸۶

مالک باشگاه نفت ابراز امیدواری کرد تا نفت طلاییه با برطرف شدن مشکلاتش بتواند نماینده خوبی برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

حمیدرضا جهانیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره اعتصاب بازیکنان نفت برای حضور در تمرینات گفت: قرار نبوده امروز پولی به حساب بازیکنان واریز شود و چنین چیزی شایعه است. ما یک صحبت داخلی داشتیم و قولی در کار نبوده. قرار بود من یک پروژه تجاری را انجام بدهیم و به بازیکنان گفتم که اگر نتیجه کار مشخص شود تاثیر دارد. بازیکنان اعتراض دارند و این اعتراض هم وارد است. اما متاسفانه فراموش کرده اند که ما در واقع از یک خانواده هستیم. موضوعی که باعث شده مشکلات ما بیشتر شود عدم صدور مجوز فعالیت باشگاه توسط اداره تربیت بدنی استان تهران است. اگر ان شاء الله آنها این مجوز را صادر کنند مشکلات ما برطرف می شود.

وی ادامه داد: ما به دو صورت می توانیم مدارکمان را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارسال کنیم. یک اینکه حضورا آن را به فدراسیون فوتبال تقدیم کنیم و دوم اینکه به صورت اینترنتی این موضوع را برطرف کنیم. این اقدام در حال بررسی است و بی سر و صدا انجام می‌دهیم.

جهانیان خاطرنشان کرد: مشکلی با بازیکنان نداریم و آنها در جلسه تمرین امروز هم حاضر شدند ولی چون هوا آلوده بود از آقای درخشان خواستم تا به آنها استراحت بدهد. بازیکنان از ما راجع به لیگ قهرمانان سوال کرد و ما هم گفتیم اوکی است.

مالک باشگاه نفت طلاییه تهران درباره بدهی‌های این باشگاه عنوان کرد: بدهی که باشگاه دارد منوط به ما نیست و تمام آن برای مالک قبلی است. بدهی های قبلی هم را تقریبا برطرف کردیم و از چند طلبکار هم رضایت گرفتیم. ما واقعا نمی دانیم باشگاه در حال حاضر چه مقدار بدهی دارد. هیئت واگذاری باید به ما اعلام کند. در بین قراردادها چند مورد دستکاری شده و ضمن اینکه عده ای که طلب نداشتند نامشان را وارد لیست کردند. هیئت واگذاری متوجه این موضوع شد و در جال کارشناسی این قضیه است. کسانی که مطالبه‌ای ندارند خارج می‌شوند برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود.نباید کسانی که سمتی ندارند در لیست باشند و قرار بوده از فدراسیون فوتبال هم این موضوع پیگیری شود. 

جهانیان درباره قطع همکاری با علی کریمی و روی کارآمدن حمید درخشان اظهار داشت: قرارداد باشگاه با آقای کریمی به جاست و قراردادی با ایشان داریم که مدتی است که در تمرینات حضور پیدا نمی کنند. قرارداد باشگاه نفت با آقای کریمی به عنوان سرمربی بود ولی چون ایشان حتی مدرک درجه B آسیا هم نداشتند مجبور شدیم به نام مربی در قرارداد قید شود. از مدارک آقای درخشان که درجه A آسیا دارند برای کسب مجوز AFC هم استفاده کردیم. علاقه داشتیم از تبحر ایشان برای ادامه کار در لیگ هم استفاده کنیم. اطلاع نداشتم که بین آقای کریمی و درخشان دلخوری هایی وجود دارد و اینکه کریمی حاضر نیست دستیار درخشان باشد. از آنجایی که اهل صلح و سازش هستم درخواست کردم تا این مسئله را برطرف کنند و در کنار هم حضور داشته باشند ولی پیش بینی نکرده بودم که این اتفاق می‌افتد. درب باشگاه به روی آقای کریمی باز است و هر زمانی که دوست داشته باشند می توانند به کارشان ادامه بدهد. چند نفر در اطراف ایشان بودند که مشاوره های غلطی را به او دادند و فاصله ای را بین باشگاه و خودش ایجاد کردند. ان شاء الله حضورمان در جام باشگاه های آسیا قطعی است و افراری که نمی‌دانم چه بهره هایی از اختلافات باشگاه نفت می برند به سزای اعمالشان برسند. 

مالک باشگاه نفت درباره اخراج ناصر فریادشیران خاطرنشان کرد: مجبور به اخراج ایشان شدم و کارشکنی هایش موجب شد تا این تصمیم را اتخاذ کنیم. ایشان اخبار داخلی باشگاه را در اختیار رسانه ها قرار می داد و التماس می‌کرد تا علیه ما جوسازی کند. خبر کذب ایشان این بود که بازیکنان ما برای تهیه ناهار از جیبشان خرج کرده اند و واقعا این جای تاسف داشت. باشگاه از این اقدام به کمیته اخلاق شکایت کرده است و پیگیر این مسئله هستیم. سازمان لیگ هنوز دستوری در این خصوص ارسال نکرده و روز گذشته هم مصاحباتی علیه باشگاه در رادیو انجام داد و از مسئولان صدا و سیما گله مندم که چرا به جای کمک به تیم ها در صدد تخریب باشگاه نفت هستند. بی نظمی در رسانه ها وجود دارد و دلیل این است که قانون مجازات سنگینی را برای این اقدام ها در نظر نمی‌گیرد. به هر حال دوستان نادان بیشتر هستند تا دشمنان دانا. آنها بیشتر در فضای ورزش هستند و این خطرناک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز