خبرگزاری کار ایران

بازی سخت بارسلونا قبل از تعطیلات بازی‌های ملی؛ سویا در لانه شیر

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۷۱

بازی هفته لالیگا امشب در نوکمپ برگزار می‌شود و سویا آخرین تیمی است که تلاش می‌کند بارسلونا را با شکست مواجه کند.

به گزارش ایلنا،  تیم ارنستو والورده از 30 امتیاز ممکن تا اینجای فصل 28 تا را گرفته و بدون شکست بوده اما همچنان تردیدهایی در مورد این تیم وجود دارد. بارسا در این فصل بیش از حد معمول به لیونل مسی متکی بوده با توجه به فرم نگران‌کننده لوییس سوارس که تا اینجای لیگ فقط سه گل زده هرچند فوق‌ستاره آرژانتینی توانسته تیمش را به یکی از بهترین شروع‌های خود در تاریخ لالیگا هدایت کند.

سویا هم که انتقام شکست 5 بر یک در مسکو برابر اسپارتاک را چهارشنبه شب گرفت، به افت ماه قبل که سه بازی پشت سر هم را باختند، واکنش نشان داد و سه برد متوالی به دست آورد هرچند رکورد خوبی در نوکمپ ندارد. اندلسی‌ها در 14 سفر اخیر خود به استادیوم بارسا نتوانستند پیروز شوند و 38 گل خوردند ضمن اینکه بارسلونا 17 برد متوالی در خانه در بازی‌های لیگ کسب کرده.

بازی در نوکمپ دنباله دیدارهای سخت خارج از خانه تیم ادواردو بریتسو است که در سه میهمانی آخرشان به ورزشگاه اتلتیکومادرید، اتلتیک بیلبائو و والنسیا رفته‌اند. این تیم در 450 دقیقه بازی لیگ خارج از استادیوم سانچس پیس خوان تنها 2 گل زده و در برابر بهترین خط دفاعی لالیگا که تنها سه گل خورده، احتمالا باز هم مشکل خواهد داشت.

بارسلونا بعد از تساوی بدون گل با المپیاکوس که اگرچه به روند بردهای متوالی‌اش در لیگ قهرمانان پایان داد اما به یک قدمی صعود رسید، برای پیروزی در این بازی انگیزه زیادی دارد تا با روحیه خوبی به تعطیلات بازی‌های ملی برود ولی موضوع مصدومان دیگر دارد برای این تیم آزاردهنده می‌شود؛ بعد از رافینیا و عثمان دمبله، آندرس اینیستا هم به این بازی نمی‌رسد به اضافه آندره گومز و سرخی روبرتو. به جای این سه نفر احتمالا پائولینیو و جرارد دلوفئو در خط میانی و نلسون سمدو در دفاع راست به کار گرفته می‌شوند. اینیستا که دو بازی آخر بارسلونا را از دست داده با آسیب‌دیدگی ران روبه‌رو شده و احتمالا خولن لوپتگی برای دو دیدار تدارکاتی تیم ملی اسپانیا برابر روسیه و کاستاریکا هم از او دعوت نمی‌کند.

بارسلونا در چهار بازی آخر خود کلین‌شیت کرده و بیشتر این نمایش دفاعی عالی را مدیون بازی فوق‌العاده ساموئل اومتیتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز