خبرگزاری کار ایران

روز انتقام تراکتورسازی از کابوس هفته اول

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۷۳۲

تقابل تراکتورسازی با استقلال خوزستان با انگیزه‌های زیادی برای سرخپوشان تبریزی همراه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد تراکتورسازی در این مرحله از رقابت‌ها باید به اهواز برود و برابر استقلال خوزستان قرار بگیرد. دیداری که به نوعی تکرار بازی پر اتفاق هفته نخست لیگ برتر بود که با پیروزی یک بر صفر شاگردان ویسی همراه شد.

تراکتورسازی آن دیدار را در حالی با شکست به پایان رساند که کاملاً تیم برتر میدان بود بارها موقعیت‌های خوبی روی دروازه میزبان خود ایجاد کرد که با واکنش‌های خوب وحید شیخ‌ویسی، گلر استقلال خوزستان راهی به دروازه نیافت.

بازی در حالی که تا دقایق پایانی با تساوی پیش می‌رفت، یک خطای پشت محوطه جریمه روی یونس دلفی باعث شد تا میثم دورقی از کم تجربگی فرزین گروسیان استفاده کند و دروازه سرخپوشان تبریزی را باز کند تا بر خلاف جریان بازی، نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان برسد.

این دیدار در حالی انجام شد که تراکتورسازی به دلیل شرایط خاص خودش و تغییر و تحولات زیاد در ترکیب و استفاده از تعداد زیادی بازیکن جوان و کم‌تجربه تحت فشار بود و پیروزی در دیدار نخست سرنوشت این تیم در ادامه راه را به کلی تغییر می‌داد ولی باعث شد شاگردان یحیی گل‌محمدی با شکست به دو دیدار دشوار هفته دوم و سوم مقابل سرخابی‌ها رفته و با 3 شکست در 3 دیدار ابتدایی لیگ کارشان دشوارتر از آنچه که انتظارش را داشتند شود.

تقابل در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برای تراکتورسازی فرصت خوبی است تا انتقام دیدار هفته اول جام حذفی را بگیرند.

علاوه بر یحیی گل‌محمدی، دو بازیکن خاطره تلخی از این بازی دارند و تکرارش یک روز خاص برایشان رقم می‌زند.

فرزین گروسیان که با اشتباه فاحش خود اجازه داد توپ به راحتی از بالای سرش وارد دروازه شود و تیمش شکست بخورد و  سینا عشوری که در دقیقه 60 بازی با مصدومیتی شدید مواجه شود بازگشتش به میادین پس از مدت‌ها زیاد طول نکشد تا دوباره درگیر مصدومیتی طولانی مدت شود که تازه چند هفته است مجدداً بهبود پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز