خبرگزاری کار ایران

استقلال تهران - ایران‌جوان بوشهر؛ بعد از 29 سال

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۹۰۸

استقلال در سال 67 هم در جام حذفی به سد ایران‌جوان بوشهر خورده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که شب گذشته برگزار شد، مشخص شد استقلال تهران در این مرحله از رقابت‌ها میزبان ایران‌جوان بوشهر است و باید در ورزشگاه آزادی پذیرای حضور این تیم باشد.

بازی دو تیم در حالی برگزار می‌شود که پیش از این سابقه رویارویی در جام حذفی را داشته‌اند. دیداری که جنجال و حاشیه در دل خودش کم نداشت.

4در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سال 67، تیم استقلال حریف ایران‌جوان بوشهر شد. آبی‌پوشان بازی رفت را در تهران 2-1 بردند و در بوشهر با باخت 3 بر صفر یکی از سنگین ترین شکست‌های تاریخ خود را در جام حذفی متحمل شدند. هر سه گل ایران‌جوان را در آن بازی سعید درویشی به ثمر رساند. بدین ترتیب استقلال از مسابقات حذف شد. اما خبر رسید که تیم ایرانجوان از بازیکنی استفاده کرده است که در این فصل برای یک تیم خوزستانی در مسابقات آن استان بازی کرده است. سعید قائم‌مقامی، بازیکن ایران‌جوان کسی بود که حضورش در زمین غیر قانونی بود و به همین دلیل استقلال به کمیته انظباطی شکایت کرد و نتیجه را 3 بر صفر به نفع خود برگرداند. طبق مقرارت ان زمان یک بازیکن در طول سال فقط باید در یک تیم بازی می‌کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز