خبرگزاری کار ایران

بارسلونا در تدارک خریدی شوک‌آور از تاتنهام

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۰۳۳

باشگاه بارسلونا درحال انجام تدارکات خرید هری وینکس از تاتنهام می باشد.

به گزارش ایلنا، نشریه سان انگلیس مدعی شده که روبرت فرناندس، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا از مدتی پیش عملکرد کریستین اریکسن، هافبک تاتنهام را زیر نظر گرفته اما اکنون او برای خرید یکی دیگر از بازیکنان تاتنهام، هری وینکس وسوسه شده و خودش را برای یک خرید غیرمنتظره از سفیدپوشان لندن آماده کرده است.

طبق اعلام سان، باشگاه بارسلونا استعدادیاب‌های خود را مأمور کرده است که هر دو بازی رفت و برگشت تاتنهام و رئال مادرید را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا زیر نظر بگیرند و از قرار معلوم عملکرد وینکس 21 ساله در تساوی یک بر یک دو تیم در برنابئو توجه فرناندس را جلب کرده است. این در حالی است که او پیش از این عملکرد کریستین اریکسن را زیر ذره‌بین برده بود. تاتنهام هفته پیش هم در خانه، رئال مادرید را 3 بر یک شکست داد و در این بازی نیز وینکس درخشان ظاهر شد و بازی‌اش به دل استعدادیاب‌های بارسلونا نشست. او در سمت راست خط میانی سه نفره تاتنهام بازی را آغاز کرد اما پس از مصدومیت توبی آلدرویرلد هافبک میانی تیم از او خواسته شد عقب‌تر برود و در آن پست هم عالی کار کرد. به همین دلیل تمایل بارسلونا به خرید وینکس بیشتر شده است هرچند تاتنهامی‌ها قصد ندارند بازیکن جوان با استعدادشان را به همین راحتی از دست بدهند و انتظار می‌رود قرارداد او به زودی تمدید شود.

در همین حال نشریه اسپورت کاتالونیا نوشته است که استعدادیاب‌های باشگاه بارسلونا یک بازیکن دیگر را هم زیر نظر گرفته‌اند. این بازیکن الکساندر گولووین، ستاره این فصل تیم زسکا مسکو روسیه است که عملکردش در بازی هفته گذشته نماینده روسیه برابر بازل سوییس در لیگ قهرمانان اروپا نظر روبرت فرناندس را جلب کرده است. فرناندس همچنین از تماشای بازی مانوئل آکانی مدافع بازل هم به وجد آمده است اما ظاهراً گولووین بیشتر توانسته نظر او را جلب کند. گولووین پیش از این مشتریانی مانند آرسنال داشت اما پیشنهاد 10 میلیون یورویی توپچی‌ها برای او از سوی زسکا رد شد. گفته می‌شود امسال زسکا به فروش او در ازای 20 میلیون یورو رضایت خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز