خبرگزاری کار ایران

کین و وینکس از تیم انگلیس خط خوردند

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۳۵۴

هری کین و هری وینکس، دو ستاره تاتنهام از تیم ملی انگلیس خط خورده‌اند.

به گزارش ایلنا، این دو نفر در جریان برد تاتنهام برابر کریستال پالاس آسیب دیدند و به این ترتیب به دیدارهای دوستانه انگلیس برابر آلمان و برزیل نخواهند رسید.

دله آلی، هافبک تاتنهام هم پیش‌تر از تیم ملی خط خورده بود. اوضاع گری کیهیل و جوردن هندرسون هم نامشخص است.جیک لیورمور، بازیکن وست‌برومویچ به این ترتیب به تیم انگلیس دعوت شده است. او پنج بازی ملی در کارنامه دارد. مایکل کین هم پیش‌تر به تیم فراخوانده شده بود.این بازیکن 24ساله در برد سه بر دو اورتون برابر واتفورد به میادین برگشت و بازی کرد.

وینکس در جریان بازی با پالاس دچار پیچ‌خوردگی مچ پا شد و بازیکنان حریف هم در همان مسابقه به پای کین ضربه زدند.کیهیل، مدافع چلسی در برد یک بر صفر مقابل منچستریونایتد بازی کرد اما معلوم نیست بتواند برای انگلیس هم بازی کند و ابتدا از سوی پزشکان چلسی معاینه می‌شود و در صورت موافقت آنها، به اردوی انگلیس ملحق می‌گردد.

جوردن هندرسون هم بازی لیورپول مقابل وستهم را به دلیل مشکل عضلانی از دست داد.

انگلیس قرار است جمعه برابر آلمان و چهار روز بعد برابر برزیل بازی کند. هر دو مسابقه در ورزشگاه ویمبلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز