خبرگزاری کار ایران

برنامه سفر تراکتورسازی به تهران مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۴۹۰

تیم فوتبال تراکتورسازی فردا برای حضور در سومین دوره جام شهدا عازم تهران می شود.

به گزارش ایلنا تیم فوتبال تراکتورسازی که همراه با تیمهای پدیده خراسان، پارس جنوبی جم و سایپا در سومین دوره جام شهدا حضور خواهد داشت، فردا (جمعه) برای شرکت در این جام راهی تهران می شود.

سرخ‌پوشان امروز پنجشنبه آخرین جلسه تمرینی خود را که اختصاص به بدنسازی داشت، در تبریز برگزار کردند و قرار است فردا با پرواز ساعت 12 تبریز را به مقصد تهران ترک کنند.

تراکتورسازان پس از حضور در پایتخت یک جلسه تمرینی برگزار و طبق برنامه در اولین بازی خود در جام شهدا روز شنبه - 20 آبان ماه - از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف پدیده خواهند رفت.

البته بازگشت تراکتورسازان به تبریز منوط به نتیجه دیدار این تیم با پدیده است، بدین ترتیب که اگر شاگردان گل‌محمدی موفق به صعود به دیدار نهایی شوند، سرخ‌پوشان روز سه شنبه پس از انجام دیدار فینال و پایان جام به تبریز برمی گردند اما اگر از راهیابی به فینال بازمانند، روز دوشنبه بعد از برگزاری بازی رده بندی به تبریز بازخواهند گشت.

گفتنی است تراکتورسازی درحالی برای دومین بار در جام شهدا شرکت میکند که در اولین حضور خود در نخستین دوره این مسابقات توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز