خبرگزاری کار ایران

تمجید بلژیکی‌ها از مهاجم اروپا ندیده‌ی استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۵۲۷

بازیکنی که مسوولان استقلال از او به‌عنوان مهاجم اروپا ندیده نام برده بودند حالا از دید رسانه‌های بلژیکی به مردی لقب گرفته که هر لحظه بوی گل می‌دهد.

به گزارش ایلنا، شارلروا در ادامه شگفتی‌سازی‌های خود در ژوپیلرلیگ موفق شد این بار در خانه رویال آنتورپ به برد شیرین 3 بریک برسد تا همچنان در جایگاه دوم فاصله‌اش را با بروژ صدرنشین رقابت‌ها به کمترین حد ممکن برساند. بردی که بار دیگر تحت الشعاع درخشش ستاره ایرانی خط حمله سفید و سیاه پوشان شارلروا قرار گرفت تا تمجیدها از ستاره اروپا ندیده از دید مسوولان استقلال ادامه داشته باشد.

سایت Sporza بلژیک در تحلیلی از بازی شارلروا با آنتورپ نوشت: «شاید برای طرفداران شارلروا بردهایی به این شکل عادی به نظر برسد اما این نتایج با توجه به ظرفیت و بازیکنانی که این تیم در ترکیب دارد نتایجی غافلگیرانه تلقی می‌شود چون این بازیکنان فراتر از انتظار ظاهر شدند و توانستند کار بزرگی تا همین جای فصل انجام بدهند.»

در ادامه این گزارش نویسنده با اشاره به قدرت فوق‌العاده تهاجمی شارلروا نوشت: «فیلیس ماتزو از زوجی ویرانگر در خط حمله خود بهره می‌برد. یکی بناونتو که گلزنی قهار است و دیگری کاوه رضایی که هر لحظه و هر دقیقه بوی گل می‌دهد و با پاس‌های دیدنی‌اش به مکملی ایده‌آل برای بناونتو تبدیل شده است.»

کاوه رضایی که در این بازی پاس گل سوم تیمش را ارسال کرد، تعداد پاس گل‌های خود را به عدد سه رساند تا در کنار دو هم تیمی‌اش در شارلروا در جایگاه پنجم بهترین پاسورهای فوتبال بلژیک قرار بگیرد. ضمن اینکه او با 4 گل زده همچنان دومین گلزن برتر باشگاه بعد از بناونتو مهاجم پرویی و زوج خود در خط حمله است تا عملکرد او در نخستین تجربه اروپایی فوق‌العاده تحسین برانگیز قلمداد شود.

رضایی با این آمار به اردوی تیم ملی ملحق شده تا دو بازی مقابل پاناما و ونزوئلا را تجربه کند. دیدارهایی که می‌تواند میدانی برای درخشش کاوه باشد و او را بیشتر از قبل به ترکیب اصلی تیم ملی نزدیک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز