خبرگزاری کار ایران

دیدار دوستانه بین‌المللی:

ایران 2 - 1 پاناما؛ تیم کی روش همچنان شکست ناپذیر

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۵۶۱

تیم ملی کشورمان موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه 2 بر یک مقابل پاناما به برتری برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اتریش از ساعت 22 امشب  در ورزشگاه UPC آرنا در شهر گراتس به مصاف پاناما رفت که این دیدار با برتری 2 بر یک شاگردان کی روش خاتمه یافت.

 

 

کارت زرد:آرماندو کوپر(15) و روبرت چن(27) پاناما

کارت قرمز:

 

گل‌ها:

ایران 1 - 0 پاناما (اشکان دژاگه دقیقه 16): پنالتی برای ایران را اشکان دژاگه با ضربه ای آرام و برخلاف جهت شیرجه دروازه بان پاناما به گل اول تبدیل کرد.

ایران 2 - 0 پاناما (سامان قدوس دقیقه18) : سامان قدوس پس از یک و دو با انصاری فرد در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، توپ را وارد دروازه پاناما کرد.

ایران 2 - 1 پاناما ( تورس دقیقه 39): پنالتی پاناما را تورس به گل تبدیل کرد.در این صحنه بیرانوند جهت توپ را تشخیص داد اما در مهار پنالتی ناکام ماند.

 

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی‌گنجی(68- سید جلال حسینی)، وریا غفوری(رامین رضائیان 59)، سعید آقایی، احمد عبدالله‌زاده، سعید عزت‌اللهی(علی  کریمی 59)، سامان قدوس(وحید امیری 78)، اشکان دژاگه(68- علیرضا جهانبخش)، مهدی طارمی(59- سردار آزمون) و کریم انصاری‌فرد

سرمربی: کارلوس کی‌روش

 

 

ترکیب تیم ملی پاناما:

خوسه کالدرون، روبرتو چن، خوان کارلوس وارگاس(46- فیدل اسکوبار)،  لسلی هرلادس، اریک دیویس، مانوئل وارگاس، مارکوس سانچز(36- میشل موریلو)، خوسیل نونس(46- اسماعیل دیاز)، آرماندو کوپر، ریکاردو آویلا(81- آلفردو استفنس) و گابریل تورس

سرمربی: هرنان گومز

 

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 04:پاس در عمق مهدی طارمی برای انصاری فرد، این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد،که ضربه پای چپ انصاری فرد از کنار دروازه پاناما به بیرون رفت.

دقیقه 13: مدافع پاناما کریم انصاری فرد را در گوشه محوطه جریمه سرنگون کرد تا تیم ایران صاحب یک ضربه پنالتی شود.

دقیقه 20:ارسال کرنر برای ایران پس از دفع ناقص مدافعان پاناما به عزت اللهی رسید،که ضربه برگردان این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: کریم انصاری فرد پس از جا گذاشتن مدافع پاناما، از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد،که ضربه زمینی این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی خارج شد.

دقیقه 38:درگیری چشمی با کوپر منجر به از دست دادن تعادل این بازیکن شد،تا داور برای پاناما اعلام پنالتی کند.

دقیقه 46: کوپر در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 53: ضربه آکروباتیک مهدی طارمی از درون هجده قدم با اختلاف از بالای دروازه پاناما به اوت رفت.

دقیقه 60:حرکت دیدنی آزمون از سمت راست و پاس در عرض این بازیکن برای قدوس، با دخالت مدافع پاناما، راهی کرنر شد.

دقیقه 67:ارسال کرنر برای ایران با ضربه سر خطرناک پورعلی گنجی از بالای دروازه به بیرون رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز