خبرگزاری کار ایران

ونگر: هر عاشق فوتبالی عاشق تماشای بازی مسی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۱۸۵

آرژانتین جواز صعود به جام جهانی را به دست آورد و آرسن ونگر مربی آرسنال در تمجید از فوق‌ستاره این تیم گفت: «اگر شما عاشق فوتبال باشید، عاشق تماشای بازی لیونل مسی هستید»

به گزارش ایلنا، در مقطعی به نظر می‌رسید جام جهانی 2018 بدون یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال برگزار می‌شود اما مسی به موقع فرم ایده‌آل خود را پیدا کرد و در آخرین بازی مقابل اکوادور هت‌تریک کرد تا تیمش مستقیما راهی روسیه شود.

ونگر به «آرسنال پلیر» گفت: «من شخصا خیلی خوشحالم که مسی را در جام جهانی می‌بینم. اگر شما عاشق فوتبال باشید، عاشق تماشای بازی مسی هم هستید. اگر شما عاشق فوتبال باشید، عاشق آرژانتین هم هستید. این تیم همیشه بازیکنان هجومی درجه یک داشته و پر از استعداد است، باید بگویم اگر آرژانتین به جام جهانی نمی‌رفت، ناراحت می‌شدم. کار ما در اروپا کمی راحت‌تر است، 13 سهمیه داریم و در مرحله گروهی باید با تیم‌های کوچکتر بازی کنیم بنابراین خطر بزرگی تهدیدمان نمی‌کند غیر از گروه هلند که واقعا قوی بود با حضور فرانسه و سوئد اما بیشتر گروه‌ها زیاد سخت نبود. در آمریکای جنوبی، 10 تیم هستند که چهار تا به جام جهانی می‌روند و تیم پنجم به پلی‌آف می‌رود. شما هرگز نمی‌توانید یک تیم از این منطقه را آسان ببرید، برای هر تیمی بازی در بولیوی، کلمبیا، پاراگوئه، برزیل یا شیلی سخت است. بدون شک این منطقه دشوارترین راه برای صعود جام جهانی را دارد.»

در حالی که مسی در تابستان پیش رو در جام جهانی حضور دارد اما الکسیس سانچس استراحت خواهد کرد. مهاجم آرسنال که فعلا از تمدید قراردادش خودداری کرده تنها توانست به تیمش کمک کند در رده ششم قرار گیرد.

ونگر ادامه داد: «شیلی عملکرد خیلی خوبی داشت با حضور آرتورو ویدال و الکسیس به‌عنوان دو رهبر مقتدر اما اواخر کار گل‌های زیادی خوردند. من بازی آخرشان را تماشا کردم چون می‌خواستم بدانم چه اتفاقی برایشان افتاده و اینکه الکسیس چه می‌کند. بازی بسیار سختی بود با تعداد باورنکردنی خطا. این یعنی بازی در برزیل حتی اگر صعود کرده باشند، به هیچ وجه آسان نیست.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز