خبرگزاری کار ایران

دشان: مورینیو در پاریس؟ چرا که نه؟

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۱۸۶

منچستریونایتد نگران رفتن ژوزه مورینیو به پاری‌سن‌ژرمن در تابستان آینده است چون او احساس می‌کند نمی‌تواند با منچسترسیتی رقابت کند.

به گزارش ایلنا، حتی دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه هم در این باره حرف زده است: «پاری سن ژرمن مطرح ترین تیم در فرانسه است، آنها هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان خیلی خوب کار می‌کنند. مورینیو در منچستریونایتد خیلی راضی است اما چرا که نه؟ او یک کمی جهانگرد است و هنوز در فرانسه کار نکرده.»

خود مورینیو نخستین بار در یک مصاحبه تلویزیونی در فرانسه به شایعه رفتن به پایتخت این کشور دامن زد، وقتی به تمجید از غول پاریسی پرداخت.

آنطور که سان گزارش داده نگرانی فزاینده‌ای در میان مقامات یونایتد به وجود آمده که مالکان قطری بتوانند مربی پرتغالی را برای رفتن به فرانسه متقاعد کنند. این ترس از آنجا سرچشمه می‌گیرد که او احساس می‌کند توان رقابت با سوپراستارهای پپ گواردیولا که لیگ برتر را به نفع خود مصادره کرده اند، ندارد. تیم گواردیولا بعد از 11 بازی 31 امتیاز گرفته و از نزدیکترین رقبای خود، یونایتد و تاتنهام هشت امتیاز پیش افتاده به نحوی که از همین حالا تیم‌های مدعی خطر را احساس کرده‌اند.

مربی یونایتد خواهان پول بیشتری از مالکان باشگاه برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی است با آنکه تابستان پارسال که به اولدترافورد آمده بیش از 300 میلیون پوند برای بازیکنان جدید پرداخته‌اند.

مورینیو در میانه قرارداد سه ساله خود با شیاطین سرخ است و بعد از فصل اول امیدوارکننده تیمش و همچنین آغاز این فصل، او آشکارا به تعریف از تیم فرانسوی پرداخته.

مربی سابق رئال مادرید و چلسی در جریان این مصاحبه گفت نمی‌خواهد کارش را در منچستریونایتد به پایان برساند تا کسانی که امیدوار بودند مثل دوران سر الکس فرگوسن، سال‌های پرافتخاری در انتظار تیمشان باشد، مایوس شوند.

وقتی از مورینیوی 54 ساله درباره پاریس سوال شد، گفت: «پسرم که در لندن زندگی می‌کند به پاریس رفت تا بازی پاری‌سن‌ژرمن را ببیند و به منچستر نرفت. چرا پاریس؟ به این خاطر که آنجا خاص، جادویی و باکیفیت است، همه چیز فوق‌العاده است.»

اگر مورینیو به پارک دپرنس برود، مطمئنا بودجه خیلی خوبی در اختیار خواهد داشت چون پاری‌سن‌ژرمن از این جهت بی رقیب است و تابستان گذشته دو بازیکن اول فهرست گران ترین‌های جهان را خرید؛ نیمار و کیلیان امباپه.

علاوه بر مورینیو، از کونته هم به‌عنوان یکی دیگر از اهداف پاریسی‌ها نام برده می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز