خبرگزاری کار ایران

افشاگری سایت دیلی میل؛ نیمار به رئال می‌رود؟

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۱۹۰

از ابتدا هم مشخص بود که رابطه نیمار با اونای امری خوب نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، امری مدیریت سختگیرانه‌ای روی بازیکنان دارد. او پیش از هر مسابقه یک فلش به هر بازیکن می‌دهد تا بتوانند با تماشای ویدیوهای در آن، بازیکنان رودررویشان را شناسایی کنند. اگر امری فکر کند یک بازیکن ویدیو خودش را تماشا نمی‌کند، یک فلش خالی به او می‌دهد و سپس درباره محتوای آن از او سوال می‌کند. ژرمی متیو، مدافع فرانسوی یک بار به تله افتاد. او البته می‌گوید: «این مربی خیلی کمک می‌کرد.»

امری مربی باهوش و سختگیری است. او البته به نیمار ویدیوهای مدافعان حریف را نشان نمی‌دهد با این حال بسیار مراقب است. او می‌داند اگر نیمار بخواهد مربی پاری سن‌ژرمن را انتخاب کند، گزینه اصلی‌اش او نیست.

امری هرگز تاکنون مربی تیمی نبوده که تا این حد بازیکن گرانقیمت داشته باشد. او در جایگاهی نیست که بخواهد تعهد نیمار را زیر سوال ببرد، چون فصل پیش در لیگ یک فرانسه و لیگ قهرمانان ناموفق بود. او در جایگاه ضعف است.

امری دعوای نیمار با ادینسون کاوانی را برنمی‌تابد. همچنین صحبت از این است که نیمار خودش انتخاب می‌کند در کدام بازی‌های لیگ فرانسه به میدان برود، تا به این ترتیب بتواند پیش از دیدارهای لیگ قهرمانان و بازی‌های برزیل استراحت کند. اگر نیمار بخواهد توپ طلا را بگیرد، با فتح لیگ یک فرانسه به این عنوان نمی‌رسد و باید به قهرمانی جام جهانی و لیگ قهرمانان دست پیدا کند.

پی‌اس‌جی احتمالا بدون آنکه مشکلی داشته باشد قهرمان فرانسه خواهد شد. سیستم چرخشی برای این تیم معقول به نظر می‌رسد اما جایگاه امری در نزد بازیکنان پایین خواهد آمد چون تصمیم اینکه چه کسی استراحت کند با او نیست. روزنامه اکیپ نوشته که یک اقیانوس بین نیمار و مربی‌اش فاصله است و اگر کار بالا بگیرد، نبرد این دو نفر تنها یک برنده خواهد داشت.

افشاگری سایت دیلی میل؛ نیمار به رئال می‌رود؟

اکنون کاوانی بهتر از هر زمان دیگری بازی می‌کند. توپ‌های او گل می‌شود و با توجه به افت لوییس سوارس، او مرد اصلی خط حمله اروگوئه در جام جهانی است. سوارس درباره دعوای نیمار و کاوانی گفت: «مطمئنم که آنها درستش می‌کنند.» سوارس بیشتر طرف نیمار را دارد تا هموطنش را.

سوارس دلش برای نیمار تنگ شده اما می‌گوید که این بازیکن بابت جدایی از بارسلونا پشیمان نیست: «شنیده‌ام که از ترک بارسلونا پشیمان است اما این صحت ندارد. نیمار به‌اندازه‌ای بالغ است که اگر اینطور باشد، خودش بگوید. لازم نیست مردم این حرف‌ها را بزنند.»

اما در گذشته چنین نبود. نیمار در بارسلونا خوشحال بود، به‌‌حدی که در سال 2016، قراردادی بلندمدت با این تیم امضا کرد اما ناگهان پیراهن شماره 10 پی‌اس‌جی را پوشید. روزنامه لو پاریزین نوشته که نیمار از شرایطش در باشگاه لذت می‌برد. او فیزیوتراپ‌های خاص خود را در پاریس دارد و رافائل مارتینی و ریکاردو روزا، فقط به او اختصاص دارند. او تنها بازیکنی است که نیازی ندارد چمدان مخصوص باشگاه را در سفرها همراه داشته باشد. او از برندهای محبوبش بدون هیچ مشکلی استفاده می‌کند. او اجازه دارد در بازی‌های تیمش، به عقب برنگردد و دفاع نکند. به بازیکنان هم گفته شده در تمرینات مقابل او محکم بازی نکنند. وقتی که او در بازی اخیر پی‌اس‌جی که پیش از دیدارهای ملی بود در ترکیب حاضر نشد، مشخص شد که او است که تصمیم می‌گیرد چه زمانی بازی کند اما به نظر نمی‌رسد او در کل مدت قراردادش در پی‌اس‌جی بماند.

شایعات حضور او در رئال مادرید اخیرا دوباره مطرح شده است. سرخیو راموس هم به شایعات دامن زده: «دوست دارم بهترین‌ها را داشته باشیم و روشن است که نیمار یکی از آنهاست.»

رئال مادرید نیمار را در نوجوانی‌اش می‌خواست و حالا که کریستیانو رونالدو 32ساله در لیگ تنها یک گل زده، نیاز بیشتری به خرید یک فوق ستاره حس می‌شود.

مادریدی‌ها تصور می‌کردند که شاید رونالدو در تابستان اخیر به پی‌اس‌جی برود. اگر این اتفاق می‌افتاد، آنها مبلغ فسخ قرارداد نیمار را می‌پرداختند و او را می‌خریدند اما پی‌اس‌جی خودش برای خرید نیمار وارد عمل شد. راموس گفت: «شاید برای او آسان‌تر بود که به پی‌اس‌جی برود تا اینکه مستقیما به رئال مادرید بیاید. هرگز نمی‌دانید در فوتبال چه می‌شود. من درها را برای او باز کرده‌ام، البته اگر می‌خواهد بیاید. من رابطه خوبی با او دارم.»

اگر پی‌اس‌جی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان کنار برود، فصلی طولانی در انتظار نیمار است. باشگاه‌های خواهان نیمار می‌دانند که او ممکن است به همان سرعت که عاشق پی‌اس‌جی شد، از این تیم جدا شود، به‌ویژه در صورتی که نبرد بین او و امری بالا بگیرد. شاید سوارس راست می‌گوید؛ نیمار اصلا پشیمان نیست.

 منبع: سایت دیلی‌میل / پیت جانسن

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز