خبرگزاری کار ایران

فوتبال مازندارن هرگز به آنچه که استحقاق آن را داشته نرسیده؛

رجبی: برای پیروزی مقابل شهرداری به تبریز می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۲۷۲

مربی تیم خونه به خونه بابل گفت: فوتبال مازندران طی این سال ها هرگز به آنچه که استحقاق آن را داشته نرسیده که شاهد این صحبت من می‌توان به دوری تیم‌های این خطه از سطح اول فوتبال ایران اشاره کرد.

حمید رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص نتایج خونه به خونه بابل در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران و دیدار مقابل شهرداری تبریز از هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: در لیگ دسته اول هیچ تیم یا دیداری آسان نیست. هرگز نمی‌توان از جایگاه تیم‌ها قدرت آنها را ارزیابی کرد. همانطور که هفته گذشته نیز به سختی در خانه تیم قعر جدولی راه آهن را شکست دادیم. در هر صورت ما برای پیروزی مقابل شهرداری به تبریز می‌رویم و امیدوارم در نهایت با دست پر بتوانیم رقابت‌های هفته سیزدهم را به پایان برسانیم. 

وی ادامه داد: در مجموع اینکه در این رقابت‌ها بازی به بازی پیش رفته و در هر برهه زمانی برای دیدار بعدی برنامه‌ریزی می کنیم. در حال حاضر هم فقط روی دیدار سه شنبه مقابل شهرداری تبریز و موفقیت مقابل این تیم تمرکز کرده‌ایم و امیدوار به کسب پیروزی در این دیدار هستیم و تلاش مجموعه تیم تحقق این امر است.

مربی خونه به خونه تاکید کرد: فوتبال مازندران با وجود اینکه سال‌هاست فوتبال کشورمان را از لحاظ نیروی انسانی و بازیکن تغذیه می کند، با این حال طی این سال‌ها هرگز به آنچه که استحقاق آن را داشته نرسیده که شاهد این صحبت من می‌توان به دوری تیم‌های این خطه از سطح اول فوتبال ایران اشاره کرد.

رجبی افزود: حالا در این شرایط یک انسان دلسوز و علاقمند به فوتبال پیدا شده که از جیب خود هزینه کرده و این چنین خالصانه برای فوتبال مازندران هزینه می کند. قاسم حسن زاده علاوه بر تجهیز ورزشگاه قدیمی هفتم تیر بابل، جوانان بومی خوبی را در تیم خونه به خونه گرد هم جمع آوری کرده که امروز با حضور یک کادر فنی کاربلد می توان ثمره این هزینه ها و تلاش ها را به خوبی دید.

وی گفت: هرچند که حسن زاده برخی مواقع مثل تمام افرادی که در بخش خصوصی هستند مورد بی مهری دست اندرکاران قرار میگیرد اما او همچنان با شوق فراوان مثل یک پدر حمایت های خود را از خونه به خونه ادامه داده و امیدوارم در پایان فصل با کسب سهمیه رقابت‌های لیگ برتر بتوان بخشی از این زحمات را جبران کرده و خستگی را از تن وی بیرون کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز