خبرگزاری کار ایران

تیم ملی باید با تیم‌های بزرگ بازی کند

عنایتی: برای بازی با استقلال هیجان دارم/ در فوتبال ما همه از هم طلب دارند

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۳۲۸

مربی سیاه جامگان مشهد گفت: فوتبال ما پس از سال‌ها همچنان دولتی است و از واگذاری آن به بخش خصوصی ترس دارند.

غلامرضا عنایتی در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط پیگیری تمرینات سیاه جامگان در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: خداروشکر شرایط تقریبا بهتری داریم. در تعطیلات لیگ روی نقاط ضعفمان کار کردیم و قبول داریم که جایگاهمان در جدول رده بندی اصلا مناسب نیست.

وی ادامه داد: باید تغییراتی ایجاد کنیم و چند بازیکن خارجی به زودی به تمریناتمان اضافه می‌شوند. تمام تلاشمان را می‌کنیم همانند سال گذشته سیاه جامگان در لیگ ماندنی شود.

مربی سیاه جامگان درباره دیدار برابر استقلال تهران پس از تعطیلات لیگ برتر در هفته سیزدهم گفت: یکی از سخت ترین بازی های لیگ خواهد بود. هر دو تیم شرایط مطلوبی در جدول رده بندی ندارند و برای پیروزی حاضر می‌شوند. برای این بازی هیجان دارم چون بعد از مدت‌ها با استقلالی‌ها رو به رو می‌شوم.

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد آبی پوشان با حضور سرمربی آلمانی عنوان کرد: با حضور شفر بازی استقلال مورد پسندتر شده و پرس از جلو و بازی مالکانه را از استقلال شاهد بدیم. او نیاز به زمان دارد تا به اهدافش برسد.

عنایتی همچنین درباره اردوی تیم ملی و دیدارهای تدارکاتی شاگردان کارلوس کی روش با ونزوئلا و پاناما گفت: کی روش برای آمادگی ملی پوشان اردو برپا می‌کند و به هماهنگی آنها اعتقاد دارد ما باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم تا محک جدی بخوریم ولی چون هزینه‌ها سنگین است این اتفاق ممکن نیست.

غلامرضا عنایتی درخصوص اظهارات علی کریمی در واکنش به اتفاقات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: در فوتبال ما همه از یکدیگر طلب دارند. اگر فکر اساسی نشود اوضاع بدتر می شود. فوتبال ما پس از سال‌ها همچنان دولتی است و از واگذاری آن به بخش خصوصی ترس دارند که ما را با ورشکستگی رو به رو می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز