خبرگزاری کار ایران

پایان هفته دوم لیگ برتر تکواندو مردان با صدرنشینی شهرداری ورامین

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۳۴۳

با پایان مبارزات هفته دوم از دور رفت لیگ برتر تکواندو مردان، تیم‌های شهرداری ورامین، پالایش نفت آّبادان و کلینیک بهبد کرج موفق شدند در رده اول تا سوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته اول و دوم از شانزدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» "یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم" امروز (دوشنبه) و در قالب 9 تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین، لوازم ورزشی کوروش، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم و هیات تکواندو شمال‌شرق در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

در پایان هفته دوم این دوره از رقابت‌ها تیم شهرداری ورامین با کسب 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم پالایش نفت آبادان با 3 امتیاز و تفاضل 6 در رده دوم جای گرفت و تیم کلینیک بهبد کرج نیز با 3 امتیاز و تفاضل 2 جایگاه سومی را به خود اختصاص داد.

نتایج کسب شده در هفته اول و دوم از سوی سازمان لیگ به شرح ذیل اعلام شده است:

هفته اول///

تیم پاس قوامین 2 – تیم شهرداری ورامین 6

تیم کلینیک بهبد کرج 5 – تیم ملوان نداجا 3

تیم تعاونی انقلاب شهریار یک – تیم پالایش نفت آبادان 7

تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم (استراحت)

هفته دوم///

تیم پاس قوامین 6 – تیم لوازم ورزشی کوروش 2

تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم 4 – تیم هیات تکواندو شمال‌شرق 4

تیم ملوان نداجا 2 – تیم شهرداری ورامین 6

تیم کلینیک بهبد کرج (استراحت)

گفتنی است؛ با درخواست تیم های دانشگاه آزاد و لوازم خانگی کن مبنی بر تعویق دیدارهای این دو تیم در هفته اول و دوم لیگ، سازمان لیگ تکواندو به دلیل حضور سه بازیکن این تیمها در اردوی تیم ملی به منظور شرکت در گرند اسلم با این درخواست موافقت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز