خبرگزاری کار ایران

مسی نگران جاسوسی نیمار برای رئال بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۳۴۷

یک گزارش عجیب از سوی سایت اسپانیایی باعث ایجاد حواشی جدید در خصوص رابطه لیونل مسی و نیمار شده است.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی و نیمار در دوران حضورشان در بارسلونا همکاری و دوستی نزدیکی با یکدیگر داشتند چه در زمین و چه بیرون آن اما سایت اسپانیایی دیاریو گل مدعی شده بازیکن تیم ملی آرژانتین نگرانی‌هایی درباره هم تیمی برزیلی خودش داشته و فکر می‌کرده نیمار اطلاعات محرمانه و خصوصی تیم را به رئال مادرید می‌داده. این به دلیل رابطه نزدیک نیمار با مارسلو، مدافع چپ رئال بوده و مسی می‌ترسیده دوست نزدیکش تحت تاثیر هموطن خود قرار گرفته باشد اما وقتی نیمار با قراردادی 200 میلیون پوندی به پاری‌سن‌ژرمن رفت، این تصور از بین رفته.

دیاریو گل گزارش داده حالا همین نگرانی در مورد آندره گومز وجود دارد. یک ماه قبل هافبک پرتغالی به طور کامل این شایعه را بی اساس دانست و گفت: «من هیچ چیز علیه مسی یا والورده نگفته‌ام، احترام زیادی برای این دو قایلم.»

اما مسی همچنان به هم‌تیمی‌ خود مشکوک است و برای همین می‌خواهد این بازیکن در فصل نقل و انتقالات زمستانی فروخته شود.

گومز یکی از چند بازیکن بارسلونا است که آینده مبهمی در این تیم دارند. باشگاه کاتالان به دنبال ارائه پیشنهاد فوق‌العاده‌ای برای فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی لیورپول است و برای تحقق این امر و متعادل کردن دخل و خرج باشگاه، باید بازیکنانی به فروش برسند. رافینیا، الیکس ویدال و آردا توران نیز از جمله بازیکنانی هستند که ممکن است به تیم‌های دیگر بروند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز