خبرگزاری کار ایران

خالوندی:سکوی بازیهای پارا آسیایی را می خواهم

مردم ایران برای از بین بردن بحران زلزله دست به دست هم دهند

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۵۹۱

ملی پوش پارا دو و میدانی ایران که این روزها تمرینات آمادگی خود را در لرستان انجام می دهد، می گوید: تلاش می کنم در جمع نفرات نهایی تیم ملی باشم و در بازی های پاراآسیایی روی سکو بایستم.

به گزارش ایلنا محمد خالوندی ملی پوش پارا دومیدانی ایران می گوید: تلاش می کنم در جمع نفرات نهایی تیم ملی باشم و در بازی های پاراآسیایی روی سکو بایستم.
محمد خالوندی با بیان این مطلب  گفت: بعد از مسابقات جهانی لندن به دلیل آسیب دیدگی یک ماه استراحت کرده و سپس تمریناتم را در لرستان تحت نظر آقای بهرامی آغاز کردم.
وی افزود: وضعیت آسیب دیدگی ام خوب است اما باید با تمرینات بدنسازی و فیزیوتراپی، آسیب دیدگی به طور کامل برطرف شود تا با تمام توان برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا آماده شوم.
ملی پوش کرمانشاهی پارا دو و میدانی در خصوص هدفش در بازی های پاراآسیایی اظهار داشت: در این مسابقات هدفم ثبت رکورد خوب و کسب مدال خوشرنگ در پرتاب نیزه است. 
وی ادامه داد: در این ماده رقبایم ایرانی هستند و تلاش می کنم در انتخابی نهایی تیم ملی که در اردیبهشت ماه برگزار می شود انتخاب شوم و مثل مسابقات جهانی هر سه نفر بر سکوی بازی های پاراآسیایی جاکارتا بایستیم.
ملی پوش کرمانشاهی در خصوص زلزله کرمانشاه و از دست رفتن جمع کثیری از هموطنان عزیزمان گفت: از این اتفاق بسیار متاسف شدم. این حادثه تاسف انگیز را خدمت بازماندگان زلزله تسلیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند به آنها صبر عنایت کند و کسانی که مجروح شده اند شفا پیدا کنند. 
وی افزود: مردم کرمانشاه و ایران باید دست به دست هم دهند تا از این شرایط بحرانی نیز سربلند بیرون بیاییم. باید با همکاری با یکدیگر، مشکلات را برطرف کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز