خبرگزاری کار ایران

با حمایت هوادارن، ذوب آهن را شکست می‌دهیم

حسینی: کعبی ستون سپیدرود است

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۶۲۷

دروازه بان سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد که با برطرف شدن مشکلات حسین کعبی، کاپیتان این تیم در شت بماند.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط آماده سازی بازیکنان سپیدرود رشت در تعطیلات لیگ برتر و دیدارهای تدارکاتی که برگزار کردند گفت: سه روز بعد از آخرین بازی‌مان تمرینات تعطیل بود و پس از آن تمرینات پرفشار ما آغاز شد. دو بازی تدارکاتی هم داشتیم که هرچند برابر این دو تیم آن چنان که باید شرایط رسمی نبود به هرحال بزاعت ما این بود و برای آماده سازی خوب بود.

دروازه بان سپیدرود ادامه داد: دو بازیکن مصدوم داریم و بقیه بازیکنان از لحاظ بدنی مشکلی نداریم؛ برای دیدار مقابل ذوب آهن آماده هستیم.

حسینی درخصوص بازی برابر ذوب آهن اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر عنوان کرد: شناخت خوبی از این تیم داریم و شرایط آنها را آنالیز کرده‌ایم. قطعا بازی سختی داریم و با توجه به اینکه نتایجی که در جدول رقم خورده باید در بازی‌های خانگی حداکثر امتیاز را بگیریم. امیدواریم بتوانیم با حمایت هوادارانمان در ورزشگاه سردار جنگل امتیاز کامل را بگیریم و می دانیم که این کار سخت امکان پذیر است.

سنگربان سرخپوشان گیلانی درباره خداحافظی حسین کعبی گفت: با شنیدن این خبر با کعبی صحبت کردم و مشکلاتش را گفت. احتمال این که کعبی رشت را ترک کند کم است و با شنیدن این خبر متعجب شدم. بازیکنان همگی دوست دارند او در تیم بماند به هر حال کعبی ستون سپیدرود است و بازوبند کاپیتانی را در اختیار دارد. بودن او از نظر فنی و روحیه دادن به جوانان کمک می‌کند.

حسینی در پایان درباره اتفاق ناگوار زلزله که استان‌های غربی کشور را با ویرانی مواجه کرد، عنوان کرد: من هم به نوبه خودم و باشگاه سپیدرود این ضایعه را تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان این حادثه آرزوی صبر می‌کنم. ان شاء الله هر چه سریعتر کمک رسانی‌ها انجام شود و ما را هم در غم خودشان شریک بدانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز