خبرگزاری کار ایران

به جادوگری اعتقادی ندارم؛

مرزبان: استقلال با شفر در حال زنده شدن است

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۷۲۸

سرمربی سیاه جامگان مشهد معتقد است حریف آنها در هفته دوازدهم لیگ برتر با سرمربی آلمانی در حال زنده شدن است.

علی مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط بازیکنان سیاه جامگان در تعطیلات و تمرینات آماده سازی در این مدت گفت: خیل خوشحالم با اینکه دو باخت دردناک در لیگ برتر داشتیم به خصوص بازی با صنعت نفت که پنالتی از دست دادیم و سه امیتاز خوب را از دست دادیم. تیم حرکت خوبی رو به جلو دارد و قدرت بدنی بازیکنان پیشرفت چندانی داشته است. 

وی ادامه داد: بازی با استقلال رویارویی با تیمی است که در حال زنده شدن است و پس از نتایجی که اول فصل کسب کرده بود دوباره در حال بازگشت هستند. به مرحله بعدی جام حذفی هم صعود کرده‌اند و بازی فوق العاده سخت و مشکلی برابر آنها داریم.

سرمربی سیاه جامگان درباره شناخت از سرمربی حریف گفت: شفر را از حضورش در فوتبال آلمان می‌شناسم. کیفیت خیلی خوبی را از خودش در لیگ این کشور نشان داد و از مربیان خوب و با کارنامه فوتبال این کشور است.

مرزبان درباره کنار گذاشتن 4بازیکن سیاه جامگان از لیست این تیم، عنوان کرد: ما بر اساس اینکه در لیست جا نداریم و احساس کردم که این بازیکنان با شرایط فعلی نمی‌توانند در روند نتیجه گیری کمک کنند آنها را در لیست خروجی قرار دادیم. به نظرم این اقدام عادلانه بود که زودتر به آنها اطلاع بدهیم. چون جوانمردانه نیست در دقیقه آخر کنار گذاشته شدن را به بازیکنان بگوییم و اطلاع دادیم که نظر فنی روی آنها نداریم.

مرزبان درباره جادوگری در فوتبال ایران گفت: من راجع به این مسائل صحبت نمی‌کنم چون هیچ اعتقادی به آن ندارم.

سرمربی سیاه جامگان درخصوص ورزشگاه میزبان تقابل شاگردانش با استقلال تهران گفت: بازی که برابر صنعت نفت در ورزشگاه ثامن انجام دادیم هواداران با فرهنگ ما حتی کوچک ترین زباله‌ای را از خودشان به جا نگذاشتند. خیلی راحت تیم را تشویق کردن و امیدواریم این مسئله را مسئولان ببینند و اجازه حضور آنها در ورزشگاه امام رضا را بدهند. هنوز نمی‌دانیم از استقلال کجا میزبانی می‌کنیم ولی به احتمال زیاد برگزاری این بازی در ورزشگاه ثامن خواهد بود.

مرزبان درباره زلزه اخیر که استانهای غربی کشور را با خسارت مواجه کرده، گفت: امروز برای این ضایعه دردناک در تمرینات یک دقیقه سکوت کردیم و فاجعه‌ای است که تا با آن رو به رو نشویم نمی‌توانیم درک کنیم چه مقدار دردناک است. انسانیت نه رنگ، قوم و نه ملیت می شناسد و به دنبال صلح و آزادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز