خبرگزاری کار ایران

لطیفی: بی کس ترین تیم ایرانیم/ هیئت فوتبال کرج از ما پول می خواهد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۹۳۰

سرمربی اکسین البرز در نشست خبری پس از دیدار برابر فجرسپاسی شیراز حرف‌های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، علی لطیفی پس از پیروزی تیمش مقابل فجرسپاسی در نشست خبری اظهار داشت:در نیمه اول هر دو تیم می‌توانستند گل بزنند، فجر بازی بسیار خوبی انجام داد، این تیم از تیم‌های خوب است و به آقای کلانتری تبریک می‌گویم.در نیمه دوم با تغییر سیستم کاملا بر بازی احاطه داشتیم، در این نیمه تلاش بچه‌ها ستودنی بود. این سه امتیاز از امتیازهای حیاتی برای ما بود؛ چون هم در کورس قرار گرفتیم و هم به دو برد پی در پی دست یافتیم . با این برد بدشانسی‌هایی که گریبانگیر ما شده بود از بین رفت و خدا را شکر که برنده شدیم.

سرمربی اکسین با انتقاد از هیئت فوتبال استان البرز گفت: این تیم بعد از خداوند با همت مدیرعامل، بچه‌ها، آقای حسنوند، حاج حمید کریمی که واقعا مردانگی را برای اکسین معنا کرده و آقای غفرانی می‌چرخد. این تیم بی‌کس‌ترین تیم فوتبال ایران است، چون هیچ جا ندیدم هیئت فوتبال علیه تیمی به خاطر پول صحبت کند. تیم من دیروز از هم پاشیده بود؛ در حالی که هیئت فوتبال استان‌های دیگر کمک کرده‌اند اما تا حالا کی هیئت فوتبال البرز را دیده، برخی دشمنی می‌کنند که این تیم را زمین بزنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما یک کارمند هیئت فوتبال را نمی‌توانیم سر تمرین بیاوریم، هر کی هم می‌آید می‌گوید باید به من پول دهید .این تیم مال این استان است باید پشتیبان این تیم باشیم، زمانی که این تیم  را به من دادند، گفتند آن را در لیگ حفظ کن اما الان در کورس است؛ بنابر‌این باید حمایت شود.هیچ هیئت فوتبالی به این شکل ندیدم، اما می‌دانم که اعضای هیئت ذهنیت بدی ندارند، اینها را شانتاژ کرده‌اند که چنین گفته‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: نیم فصل حتما باید جذب بازیکن داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز