خبرگزاری کار ایران

جدال جنجالی استرالیا و هندوراس برای تعیین سی و یکمین مسافر جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۱۶۶

استرالیا امروز در برابر هندوراس صف آرایی می کند و از شانس بیشتری برای صعود به جهانی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، امروز از ساعت 12:30 دقیقه به وقت تهران تیمهای استرالیا و هندوراس در بازی برگشت مرحله پلی آف رقابت های مقدماتی جام جهانی رو در روی هم قرار می گیرند.

دیدار رفت این دو تیم در هندوراس با نتیجه بدون گل تمام شد تا فرصت خوبی برای کانگروها پیش بیاید تا با کسب پیروزی در برابر حریف خود از منطقه کونکاکاف به جام جهانی صعود کنند و سهمیه آسیا را به 5 افزایش دهند.

با این حال برگزاری این دیدار چندان هم بی حاشیه نبوده است. 

خورخه لوئیس پینتو، سرمربی هندوراس اما اعتقاد دارد که اطلاعات فنی تیمش را به استرالیایی ها فروخته اند و انگشت اتهام را به خودی ها مرتبط دانست.

او در این رابطه گفت:« استرالیا همه چیز را در مورد ما می دانست. تمام برنامه های ما لو رفته بود. اگر کسی از بازیکنان، افراد نزدیک به تیم ملی و یا رسانه ها این کار را انجام داده باشند، باید بدانند که کشورشان را فروخته اند و باید به آنها لقب مزدور داد.»

همچنین هندوراسی ها از وضعیت میزبانی استرالیا نیز گله مند هستند. این اتفاق زمانی رخ داد که متوجه شدند در تمرین‌ شان هلی‌شات وجود داشته است.

اکانت رسمی فدراسیون هندوراس در توئیتر نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: استرالیا از طریق یک هلی‌شات تمرین هندوراس را زیر نظر داشت. این اتفاق باعث ناراحتی تیم و کادر فنی از استرالیا شده است.

در یک ویدئو مشخص شد که در آسمان سیدنی، هنگام تمرین شاگردان خورخه لوئیس پینتو یک کوادکوپتر می‌چرخید و از تمرین فیلم می‌گرفت.

حال باید دید تکلیف سی و یکمین تیم صعود کننده به جام جهانی چگونه رقم خواهد خورد. استرالیای اسیایی یا هندوراس کونکاکافی...؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز