خبرگزاری کار ایران

طاهری چون مریض بود نیامد

گرشاسبی: شک ندارم طاهری به کارش برمی‌گردد/ مدیرعاملی‌ام در پرسپولیس را تائید نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۶۴۱

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس گفت: طاهری هم قرار بود حضور پیدا نند، اما چون سرماخورده بود و به تازگی از کربلا برگشته، نتوانست شرکت کند.

به گزارش ایلنا حمیدرضا گرشاسبی در تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در تمرین پرسپولیس حضور یافتیم تا به بازیکنان خسته نباشید بگوییم. آقای طاهری هم قرار بود حضور پیدا کنند، اما چون سرماخورده بود و به تازگی از کربلا برگشته، نتوانست شرکت کند. صدای ایشان به خاطر سرماخوردگی بیرون نمی‌‌آمد.

وی در مورد وضعیت مدیرعاملی طاهری تصریح کرد: پس از اینکه ایشان درخواست 15 روز مرخصی کرد، گفتیم تا زمان بازگشت از کربلا امورات باشگاه را برعهده بگیریم. تا هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود و امیدوارم همانطور که در گذشته کنار هم بودیم، باز هم کنار هم باشیم. انشاء‌الله طاهری پس از بهبودی به سرکارش برمی‌گردد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در رابطه با بحث بازنشستگی طاهری عنوان کرد: این هم قوانین و مقرراتی است که ابلاغ شده و وزارت ورزش و جوانان باید تصمیم بگیرد. همانطور که گفتم هفته آینده و پس از تعطیلات همه چیز مشخص می‌شود. وزارت دنبال این است که بتوانند مشکلات را حل کند. ما هم دنبال همین مسئله هستیم.

 گرشاسبی در واکنش به این سؤال که آیا بحث مدیرعاملی شما در پرسپولیس صحت دارد یا نه، گفت: نه اصلا مدیرعاملی خودم را تأیید نمی‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز