خبرگزاری کار ایران

کروس:

زیدان همیشه می‌تواند روی من حساب باز کند

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۸۰۶

هافبک رئال مادرید از رابطه خوبش با سرمربی فرانسوی می‎‌گوید و اینکه به همراه تیم ملی آلمان به دنبال قهرمانی در جام جهانی روسیه است.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان در دو سال گذشته به تونی کروس اعتماد زیادی داشت و بازیکن آلمانی مصاحبه با مجله آلمانی را غنیمت شمرد تا از سرمربی رئال مادرید تشکر کند. تونی تحت هدایت زیدان دو قهرمانی در چمپیونز لیگ به دست آورده و او توضیح داد که روحیه مثبت زیدان برای رسیدن به اهدافش اهمیت حیاتی دارد.

هافبک آلمانی در گفت و گو با مجله فدراسیون فوتبال آلمان گفت: در وهله اول، زیدان به من اطمینان زیادی داد. در دو سالی که ما با هم بودیم، او تقریبا در هر بازی، مخصوصا بازی‌های مهم، از من استفاده کرده است. زیدان می‌تواند روی من حساب باز کند و این را می‌داند. همیشه سعی می‌کنم که بهترین بازی‌ها را برای ایجاد یک روحیه تیمی عالی انجام بدهم.

کروس افزود: با زیدان رابطه خوبی دارم و ارتباط قوی با مربی برای هر بازیکنی مهم است.

تیم ملی آلمان با نتایج خوب در مرحله گروهی موفق شد به جام جهانی روسیه برسد و ستاره سابق بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد که آرزوهای شخصی‌اش را با این تیم به دست بیاورد.

هافبک رئال گفت: ما به این مسابقات می‌رویم و به دنبال قهرمانی هستیم. همچنین می دانم که برای عملکرد ما به عنوان یک تیم مهم است که من باید در بهترین شرایط قرار بگیرم، بنابراین باید آماده باشم. اگر از این صرف نظر کنیم که رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان می‌رسد یا خیر، می‌خواهم یک فصل خوب داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز