خبرگزاری کار ایران

کعبی در سپیدرود می‌ماند

نزهتی: نمی‌گذاریم ذوب آهن دست پر رشت را ترک کند

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۹۴۵

مهاجم سیپدرود رشت گفت: با تمام قوا مقابل ذوب آهن حاضر می‌شویم تا سه امتیاز از سردار جنگل خارج نشود.

پویا نزهتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره تمرینات سپیدرود در تعطیلات و آمادگی بازیکنان گفت: بعد از بازی پارس جنوبی و تعطیلات سه روز با برنامه دقیق کادرفنی آماده سازی منظمی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان از لحاظ آماده سازی و برنامه تاکتیکی عقب نماندند و بازی‌های دوستانه مان با توجه به بضاعت باشگاه ما را در شرایط مسابقه قرار داد و بازی‌ها پرگل هم بود.

نزهتی درباره بازی مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته دوازدهم گفت: قطعا این بازی حساس است و با سه امتیاز خانگی در این دیدار می‌توانیم حداقل 4 پله در جدول بالا برویم. 

وی ادامه داد: پدیده قبل از بازی با ما تنها یک شکشت داشت و ما در سردار جنگل موفق شدیم آنها را شکست بدهیم. حالا هم باید مقابل تیمی بازی کنیم که بازیکنان قابلی در ترکیبش دارد و بازی‌های خارج از خانه را با نتیحه مناسب به پایان رسانده؛ ما در این بازی یک برتری بزرگ نسبت به حریف داریم و آن هم هواداران ما هستند. با تمام قوا مقابل ذوب آهن حاضر می‌شویم و نمی‌گذاریم دست پر رشت را ترک کنند. در هر دو بازی دوستانه گلزنی کردم و امیدوارم روند رو به رشدم ادامه دار باشد تا در این بازی هم به سپیدرود کمک کنم.

مهاجم سپیدرود درخصوص جدایی احتمالی حسین کعبی از این تیم عنوان کرد: با حسین صحبت کردم و به احتمال زیاد مشکلش برطرف می‌شود و در سپیدرود می‌ماند. ان شاء الله در تیم ما بماند و خودش هم از صمیم قلب خواهان حضور در رشت است. امیدواریم شرایطش هر چه سریعتر برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز