خبرگزاری کار ایران

فیفا دو مجری قرعه کشی جام جهانی روسیه را معرفی کرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۹۶۱

فدراسیون جهانی فوتبال دو مجری مطرح را به منظور اجرای قرعه کشی جام جهانی روسیه معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، 32تیم راه یافته به جام جهانی روسیه مشخص شدند و برگزار کنندگان این تورنمنت قصد دارد مراسم قرعه کشی را 10آذر در کاخ کرملین برگزار کنند.

فیفا امروز گری لینه کر، بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس و مجری تلویزیون، را به همراه ماریا کوماندنایا، روزنامه‌نگار مطرح روسی، به عنوان دو مجری این برنامه انتخاب کرد و آنها توسط هشت دستیار دیگر به برگزاری این مراسم می‌پردازند؛ یکی از آنها نیکیتا سیمونیان، افسانه فوتبال روسیه است. هفت مجری دیگر در روزهای آینده معرفی می‌شوند.

لینه کر مهاجم سابق تیم ملی انگلیس است که به همراه این تیم در جام جهانی 1990 به نیمه نهایی رسید. گری سابقه عضویت در تیم‌های مطرحی همچون بارسلونا، تاتنهام و لسترسیتی را دارد. او اکنون یکی از مجری‌ها و گزارشگران مطرح انگلیس است که به شبکه Sky Sports همکاری می‌کند و به انتقادهای جنجالی معروف است.

کوماندنایا هم یکی از روزنامه نگاران مطرح روسیه است که سابقه همکاری با FOX Sports ،Match TV و Moscow FM را دارد. این مجری روس چند وقت پیش مستندی را از موفقیت سردار آزمون، مهاجم ایرانی روبین کازان، تهیه کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز