خبرگزاری کار ایران

سیاه‌جامگان حریف خوب استقلال؛ پای شهباززاده به گل باز می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۳۳۸

بازی با سیاه‌جامگان فرصت خوبی برای مهاجم استقلال است تا اولین گل خود را ثبت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلالی‌ها روز دوشنبه برای سومین مرتبه در شهر مشهد برابر سیاه جامگان به میدان خواهند رفت. آبی‌پوشان طی دو فصل گذشته عملکرد قابل قبولی برابر این تیم در مشهد داشتند و موفق شدند تمامی امتیازات را برابر این تیم کسب کنند.

این تیم در نخستین دیدار خود با سیاه جامگان موفق شدند حریف مشهدی را در خانه شکست دهند. سجاد شهباززاده در این دیدار موفق شد برای استقلال دو گل وارد دروازه حریف کند تا آبی‌ها سه امتیاز از این دیدار دشت کرده باشند.

دومین تجربه آبی‌ها در مشهد به دیدار لیگ شانزدهم این دو تیم باز می‌گردد. تیم تحت هدایت منصوریان موفق شد با ضربه از راه دور کاوه رضایی سیاه جامگان را شکست دهد تا آبی‌ها در دومین دیدار نیز سیاه جامگان را در زمین حریف شکست دهند.

آبی‌ها روز دوشنبه می‌توانند با کسب سومین برد متوالی در مشهد ضمن حفظ رکورد پیروزی‌های خود در این شهر، 15 امتیازی شوند و پیشرفت قابل توجهی در جدول رده بندی لیگ برتر داشته باشند.

سجاد طی یازده هفته گذشته نتوانسته حتی یک گل بزند. اگر این بازیکن در بازی با سیاه‌جامگان به میدان برود و گل بزند، می‌تواند طلسم گل نزدن‌های خود را بشکند و خاطره بازی‌های قبلی‌اش را در مشهد زنده کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز