خبرگزاری کار ایران

خبر بد برای بازیکنان نفت و استقلال خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۶۴۶

بازیکنانی که از تیم‌هایشان طلبکارند امکان جدایی در نیم فصل ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مشکلات مالی باشگاه‌ها یکی از مواردی است که در لیگ برتر همیشه وجود داشته است و در فصل جاری هم اکثر باشگاه‌ها با چنین مشکلی مواجه بوده ولی در برخی شدیدتر از سایرین است، تا جایی که کار به اعتصاب بازیکنان و تعطیلی تمرینات کشیده شده است.

دو باشگاهی که در این فصل مشکلات شدید مالی داشته و بازیکنانشان در شرایط بدی به سر می‌برند، نفت تهران و استقلال خوزستان هستند که بازیکنان این دو تیم تا کنون درصد کمی از قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند.

موضوعی که در صحبت‌های بازیکنان این دو تیم در چند وقت اخیر دیده می‌شود امکان فسخ قرارداد در نیم فصل و رفتن به سایر تیم‌ها با استفاده از قانون کمتر از 50 درصد دریافتی است ولی شنیده‌ می‌شود امکان استفاده از این قانون در میان فصل وجود ندارد.

فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: قانون فسخ یک طرفه مربوط به پایان فصل است و امکان اجرای آن در میان فصل وجود ندارد، مگر اینکه چنین بندی در قرارداد بازیکنان وجود داشته باشد. اگر بازیکن یا باشگاهی خواهان فسخ یک طرفه قراردادشان باشند، کمیته تعیین وضعیت در موردشان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز