خبرگزاری کار ایران

جهانیان: منتظر رای کمیته استیناف هستیم/ ما فریادشیران را به کمیته اخلاق احضار کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۶۶۷

مالک باشگاه نفت تهران توضیحاتی را درباره رای نهایی درباره آینده باشگاه نفت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از اقدام عجیب ناصر فریاد شیران، مدیر سابق آکادمی باشگاه نفت تهران، حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه، خواستار حضور او در کمیته اخلاق شد. فریادشیران با حضور در جلسه‌ای به همراه مسئولان دفاعیاتش را ارائه کرد و حال نوبت به جهانیان رسید که به همراه وکیل باشگاه در کمیته اخلاق حاضر شود.

در این خصوص گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم با جهانیان. مالک باشگاه نفت در واکنش به احضار شدن در کمیته اخلاق گفت: پس از اینکه ناصر فریاد شیران پیراهن باشگاه نفت را آتش زد این اقدام را از طریق وکیل باشگاه به کمیته اخلاق گزارش کردیم و ایشان هم در جلسه حضور یافتند. او خیلی اصرار داشت تا در باشگاه بماند ولی حرکات ناپسندی را انجام داده بود که ادامه همکاری ما غیر قابل تصور بود.

جهانیان درباره رای نهایی درخصوص حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پس از اینکه کمیته بدوی اعلام کرد ذوب آهن به جای نفت به آسیا می‌رود مدارکی را برای اعتراض به کمیته استیناف ارسال کردیم و منتظریم تا تکلیف ما برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز