خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

صعود کهکشانی ها در شب دبل رونالدو و بنزما / بازگشت فوق العاده سویا مقابل لیورپول

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۷۹

رئال مادرید موفق شد با پیروزی مقابل آپوئل به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب 6 دیدار برگزار شد و تیم های  رئال مادرید، تاتنهام، لایپزیگ، من سیتی و ناپولی مقابل رقبا به پیروزی رسیدند.

گروه E

سویا در زمین خود پذیرای لیورپول بود که در پایان دو تیم به تساوی 3 بر 3 دست یافتند.لیورپول ابتدا با گل های روبرتو فیرمینو (2 و 30) و سادیو مانه (22) از میزبان خود پیش افتاد اما در نیم دوم سویا هر سه گل را جبران کرد. وسام بن یدر (51 و 59 - پنالتی) و پیزارو (93) زننده گل های سویا بودند.

در بازی دیگر این گروه دو تیم اسپارتاک و ماریبور به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به این ترتیب لیورپول 9 امتیازی همراه سویای 8  و اسپارتاک مسکوی 6 امتیازی در در رده‌های اول  تا سوم هنوز شانس صعود دارند.

صعود کهکشانی ها در شب دبل رونالدو و بنزما / بازگشت فوق العاده سویا مقابل لیورپول

گروه F

تیم منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد برابر فاینورد به پیروزی یک بر صفر دست یافت.رحیم استرلینگ در دقیقه 88 تک گل سیتیزن ها را به ثمر رساند.

 ناپولی نیز در سان پائولو پذیرای شاختار اوکراین بود و مقابل این تیم برتری 3 بر صفر را کسب کرد.

در جدول منچسترسیتی 13 امتیازی در صدر است و شاختار 9 و ناپولی 6 امتیازی در روز آخر شانس صعود خواهند داشت.

گروه G

تیم های فوتبال موناکو و لایپزیگ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم لایپزیگ با نتیجه 4 بر یک پیروز شد.جمرسون (6 - گل به خودی)، تیمو ورنر (9 و 31 - پنالتی) و کیتا (45) زننده گل های تیم لایپزیگ بودند. تنها گل تیم موناکو نیز توسط رادامل فالکائو در دقیقه 43 به ثمر رسید.

پیش از این نیز  دو تیم بشیکتاش و پورتو به تساوی یک بر یک دست یافتند.

در جدول این گروه بشیکتاش 11 امتیازی صعودش را قطعی کرده و پورتو و لایپزیگ 7 امتیازی در هفته آخر برای صعود می‌جنگند.

گروه H

تیم های فوتبال دورتموند و تاتنهام دیداری حساس را برگزار کردند که در پایان شاگردان پوچتینو میزبان خود را 2 بر یک شکست دادند. اوبامیانگ در دقیقه 31 دورتموند را پیش انداخت اما در نیمه دوم هری کین (49) و سون هیونگ مین (76) دو گل زدند تا تاتنهام به بردی شیرین دست یابد.

رئال مادرید هم در زمین آپوئل نیکوزیا به میدان رفت و برابر این تیم برتری را 6 بر صفر رقم زد.لوکا مودریچ (23)، کریم بنزما (39 و 46)، ناچو (41) و کریستیانو رونالدو (49 و 54) گل های تیم رئال مادرید را در این مسابقه به ثمر رساندند.

در جدول تاتنهام 13 و رئال مادرید 10 امتیازی صعود خودشان را قطعی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز