خبرگزاری کار ایران

مدافع گسترش فولاد کری‌خوانی را شروع کرد؛

مثل آب خوردن استقلال را می‌بریم/ دوست داشتم تماشاگرانشان باشند

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۸۹۲

مدافع گسترش فولاد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان و تکرار آن مقابل استقلال تهران می‌گوید.

مسیح زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی سختی بود ولی با توجه به نیازی که به 3 امتیاز بازی داشتیم از اول برای برد به زمین رفته بودیم و مطمئن بودیم دست پر خارج می‌شویم و خدا را شکر به هدف‌مان رسیدیم و کمی جایگاه‌مان در جدول بهتر شد.

وی در مورد گلزنی خودش در دقیقه 94 بازی گفت: همانطور که گفتم تا ثانیه آخر بازی مطمئن بودیم پیروز می‌شویم و اگر من هم گل نمی‌زدم بازیکن دیگری این کار را می‌کرد و فقط زحمت بچه‌های تیم به ثمر نشست و مهم 3 امتیاز بازی بود.

مدافع گسترش فولاد در مورد حضورش در تیم منتخب هفته ایلنا عنوان کرد: خوشحالم از این اتفاق و ممنونم که به من لطف داشتید. من هم یکی از بازیکنان تیم بودم و تلاشم را برای پیروزی تیم انجام دادم و امیدوارم بازهم در تیم منتخب قرار بگیرم.

زاهدی در مورد دیدار مقابل استقلال تهران در هفته سیزدهم گفت: استقلال تیم خوبی است ولی ترسی از آنها نداریم و به قول آقای کریمی مثل آب خوردن آنها را می‌بریم. همه تیم‌ها مثل هم هستند و ما هم روی نقاط ضعف استقلال به خوبی کار کردیم و به امید خدا دست پر از زمین خارج می‌شویم.

وی در مورد محرومیت تماشاگران استقلال در این دیدار عنوان کرد: همه فکر می‌کنند این موضوع به نفع ماست ولی فوتبال بدون تماشاگر هیجانی ندارد و دوست داشتم مقابل تماشاگران استقلال جلوی این تیم قرار می‌گرفتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز