خبرگزاری کار ایران

زیدان و بحرانی به نام رونالدو

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۱۰۱

رئال فصل گذشته لالیگا را هم فتح کرد و انتظار می‌رفت امسال هم بارسا را پشت سر بگذارد، ولی با گذشت تنها 12 هفته ده امتیاز کمتر از بارسای صدرنشین دارد.

به گزارش ایلنا، زیدان در مربیگری شروعی رویایی داشت. او روی نیمکت رئال جام‌ها را درو کرد. 7 جام در حدود 90 بازی رکورد بی‌نظیری بود که مربی جوان فرانسوی ثبت کرد. بزرگترین موفقیت زیدان دو قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا بود؛ موفقیتی که هیچ کس قبل از او نتوانسته به دست آورد. قدرت بزرگ تیم زیدان این بود که در برابر هر حریفی راه گلزنی را پیدا می‌کرد و تا آخرین ثانیه‌ها ظرفیت گلزنی‌ داشت.

رئال فصل گذشته لالیگا را هم فتح کرد و انتظار می‌رفت امسال هم بارسا را پشت سر بگذارد، ولی با گذشت تنها 12 هفته ده امتیاز کمتر از بارسای صدرنشین دارد. مشکل بزرگ تیم زیدان در این فصل افت مهاجمان است. رونالدو، برنده توپ طلای 2016 در این فصل تنها یک گل زده و تیرهایش خطا می‌رود. آمار بنزما از این هم بدتر است و در لالیگا حتی یک گل هم نزده. گرت بیل هنوز از مصدومیت برنگشته دوباره مصدوم می‌شود.

زیدان فصل قبل در صورت گره خوردن بازی می‌توانست روی موراتا و ماریانو دیاز آماده حساب کند، ولی اولی به چلسی و دومی به لیون رفته. دست زیدان برای جانشینی مهاجمان اصلی‌اش خالی است و تساوی بدون گل شنبه مقابل اتلتیکو این را نشان داد. رئال برای خروج از این بحران به دنبال گلزن جدید است و صحبت انتقال گریزمان، آگرو یا محمد صلاح در پنجره زمستانی شنیده می‌شود. موقعیت زیدان هم در این وضعیت متزلزل شده و بعید نیست فلورنتینو پرس چهره مورد علاقه‌اش را قربانی کند. مربی فرانسوی بیش از همه چوب ناآمادگی بی. بی. سی را می‌خورد.

اوضاع برانکو بدون طارمی

موفقیت چند فصل اخیر پرسپولیس بیش از همه به نام برانکو نوشته شده، ولی کمتر کسی به نقش مهدی طارمی اشاره کرده. او با وجود آقای گلی متوالی، به خاطر از دست دادن فرصت‌ها بارها با اعتراض هواداران روبه‌رو شده، ولی این روزها که نیست اهمیتش کاملا آشکار شده. علیپور و منشا مهاجمان خوبی هستند، ولی تداوم طارمی را ندارند. خط حمله پرسپولیس مقابل پدیده خاموش بود و به نظر می‌رسد برانکو بدون طارمی کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی دارد.

آرمن ساروخانیان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز