خبرگزاری کار ایران

کیانی بر سکوی سومی مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم ایستاد

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۶۴

ناهید کیانی هوگوپوش وزن 49- کیلوگرم کشورمان با شکست حریف خود در دیدار رده بندی توانست دومین سهمیه دختران تکواندو ایران را در مسابقات گرنداِسلم بدست آورد.

به گزارش ایلنا، نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر "ووشی" چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

بر همین اساس برای تکمیل سهمیه حضور در اولین دوره مسابقات گرنداِسلم، رقابت‌های انتخابی برای تعیین 3 سهمیه باقی‌مانده (در هر 4 وزن) این رویداد از ساعت 4:30 بامداد امروز (پنجشنبه) به وقت تهران آغاز و به مدت دو روز در سالن «تای هو» شهر "ووشی" چین ادامه خواهد داشت که ناهید کیانی در این رقابت‌ها موفق شد بر سکوی سومی بایستد.

نماینده وزن دوم کشورمان در اولین مبارزه خود «لیانگ ونلی» از چین را 17 بر 6 از پیش رو برداشت. در دومین پیکار دیگر نماینده چین را 17 بر 8 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

ناهید در این مرحله «تامیک کریستینا» از کرواسی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017 را پیش رو داشت که نتیجه 9 بر 6 واگذار کرد تا راهی دیدار رده بندی شود.

کیانی در دیدار رده بندی نماینده چین را 6 بر 5 مغلوب خویش ساخت و به این ترتیب موفق شد سهمیه حضور در مسابقات گرنداِسلم را بدست آورد.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی می باشد.

گفتنی است؛ این مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز